desimamma Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Hei, alle sammen jeg lurer på en ting. de fleste som har vært gravide sier de gikk ned alt fra 10 - 20 kilo 14 dager etter fødsel? jeg lurer på hva folk flest gjør så svar gjerne på dette ved å skrive ned hva dere har av erfaring???? Har lagt på meg nærmere 25 kg og lurer stusser innimellom om jeg noen gang blir kvitt disse ektra kiloene. ingen av mine tidligere klær passer meg . ps. har gått opp 4 bryst størrelser hadde en F og nå sitter jeg med en J!!!!!!!!!!!! hva skal jeg gjøre ????????
Mamma`N Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 jeg gikk ned 11 kg på 14 dager ca, men la på meg totalt 20 kg i svangerskapet sist... jeg gikk opp i bryst strl jeg også...fra F til I cup...noe som også forandrer seg litt når ammingen er over da:) man mister en del vann ol rett etter fødsel, men noe kg blir igjen som regel:) denne gangen er jeg gått opp 10 kg og er i uke 35.... så jeg forventer ikke gå ned så masse rett etter fødsel denne gangen.. Lykke til:)
Makko med to små gutter Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Veit ikke ang. vekt. Det tok litt tid før jeg gikk på vekta etter fødsel for å si det slik. MEN jeg gikk opp over 20kg, men etter to uker passet jeg i mine "før-gravid-bukser". Etter 7mnd var jeg 8kg lettere enn før jeg ble gravid uten å ha slanket meg bevist, men jeg var flink til å trene!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 takk for at det fins flere enn meg som har gått opp mer en 20 kg har til nå gått opp hele 27 kg!!!! har en del vann i kroppen nå da, men likevel. sist gikk jeg opp totalt 13 og gikk ned igjen 22 kg på3-4 mnd. trente bra på den tiden, og var besvist på at jeg skulle ned igjen. samme skal jeg gjøre denne gangen. skal trene når eg får tid
kulemagen10 Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 sist svangerskap gikk jeg opp 30 kg, og etter tre mnd hadde jeg bare gått ned 10 og denne gangen har jeg lagt på meg ca 22 kg og livredd for at vekta skal stå stille nå også... Men sist fikk jeg veldig dilla på smågodt når jeg amma da.. og så fikk jeg ikke trent noe særlig annet enn å trille tur... Men jeg kom aldri ned på samme vekt som jeg var før jeg ble gravid. denne gangen skal jeg ikke ha godteri i hus når jeg kommer hjem! og ikke føle at jeg må servere kake til alle som kommer på besøk!!! og så har jeg treningsmaskinen feridg oppmontert så jeg kan trene når ungen sover eneste jeg er redd for nå er at jula kommer rett etter fødsel... flere som er bekymra for julekiloene eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå