Gå til innhold

Hvordan går det med rugere i oktober??

Anbefalte innlegg

Heisann jenter!

Måtte bare ta en test i dag jeg, 3 dager før jeg egentlig skal.

Og der lyste det blåe krysset mot meg :o)

Så da er det bare å vente på 7 ukers ul og se om det er en eller to som har klamret seg fast ;)

Fortsetter under...

Gratulerer Heira!! :0)

Er på rugedag 10 i dag, og skal teste torsdag. Men har 2 tester liggende, så kommer nok til å ta en test tirsdag/onsdag muligens...

Jeg har ingen symptomer utenom de som kan være bivirkninger av Crinonen. I går og i dag har jeg hatt et veeeldig varierende humør, men det kan også kalles PMS...

Hører også til Porsgrunn, så det blir først hjemmetest, og dersom den er positiv blir det kontroll.

Dette er alt for spennende. Men er mer innstilt på at det ikke går denne gangen, så blir jeg ikke alt for skuffa. Vil da heller bli positivt overraska..

Vil du fortelle litt om din eventuelle symptomer eller Heira? :)

Heisann SuperKlar!

De symptomene jeg har er ømme pupper og mensmurringer. Har også hatt en del stikkinger bak/under navlen, men har ikke kjent så veldig til det de siste par dagene.

Kanskje litt i tidligste laget for lyster, men de siste dagene har jeg hatt veldig lyst på salt lakris, noe jeg ikke pleier å ha til vanlig....

Annonse

Tok en test på dag 10( i går) , var negativ tror jeg - meeen en svaaaak rosa strek kom til syne. Dette var med QR, morgen.

Tok en i kveld, dag 11 ( jada, vet jeg virke helt desp..hehe)- og den med CB, og den hadde også en svaaaak strek ( svak kryss strek)..

Vet at svake streker kan forekomme. Har i går og i dag hatt skikkelig mensen følelse, spesielt i dag. Har kommet noen skikkelige mageknip, og stikk. Har ikke særlige såre bryst lenger, men er fortsatt noe ømme.

aner ikke hva jeg skal tro. Får vell bare vente med neste test til torsdag, som er testdag.

mista litt trua nå.. Var litt rosa på crinone-sticken.... huff.. jaja...Har hatt veldige mensmurringer i kveld også..

Hvordan går det med dere andre som venter? Andre som skal teste denne uka?

Hei

Jeg testet med en CB hjemmetest i går (rugedag 13) og den var positiv, den første positive testen på de 5-6 årene vi har prøvd å bli gravid, så jeg var jo i himmelriket. Lykken varte ikke lenge da jeg i dag tok blodprøven, som viste hcg på 23. Altså IKKE gravid allikevel. Men skulle fortsette å ta Progynova og Crinone frem til neste mandag og så ta ny blodprøve da, da det hadde festet seg, men sannsynlig ikke godt nok. Vet egentlig ikke vitsen med dette da de sa at jeg måtte innstille meg på at jeg ikke er gravid. Skjønner ingenting jeg, men får nå gjøre som de sier.

Får vel hive meg på Nov eller Des rugere, har fremdeles ett forsøk igjen og 4 egg på frys. Lykke til til dere andre.

Jeg testet negativ hjemme i går og blodprøven på sykehuset i dag var også negativ. Vi har desverre ingen på frys,så vi må vente 2 sykluser før vi kan henge oss på karuselen igjen. Men en ting er jo okei,nå kan jeg bli med på alle julebordene og drikke litt vin til maten. JIppi......

Lykke til til dere andre som fortsatt ruger

Akkurat det samme for meg, testet negativt og fikk mens i går.Ny runde i januar. Har heller ingen på frys, så blir akkurat samme løp en gang til.

Har fått uttak og insett da i uke 4. Så får hive meg på januar-rugere da...

Men men- er positiv jeg, regner med å få det til en gang :)

Lykke til alle sammen:)

Det må være tøft, jeg beundrer dere som holder motet oppe! Stor klem til dere alle som ikke fikk spire denne gangen. Måtte hell og lykke følge dere på veien!

*blir helt på gråten*

KLEM

Annonse

Jeg fikk mensen først på fredagen.Så vi kommer inn i uke 5, kun en liten uke etter deg! Må gå en uke ekstra på nesespray, for å bli med på uke 5 men det er det verdt!

Nå skal jeg nyte julebordsesongen og masse deilig mat. Så er vi klare for ny runde i 2011!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...