Gå til innhold

Hvordan går det med rugere i oktober??

Anbefalte innlegg

Jeg er på rugedag 8 og prøver å ikke lete etter symtomer fordi det er det vel egentlig liten vits,men jeg er i god form og det er jeg glad for.

Jeg er helt annerledes nå under fryseforsøk en jeg var ved ferskforsøk og det er godt. Det er vel det at en slipper alle sprøytene og uttaket som gjør at en ikke har så mye vondter,men hva vet jeg (første fryseforsøk )

Hvordan går det med dere andre jenter? :-)

Fortsetter under...

Hei hei :) Jeg er bare på rugedag tre jeg da..... Dagene er lange!!! Formen er fin her også, men ble veldig trøtt av progynova denne gangen. Sikkert fordi dosen er økt til 8 mg. Dette er vårt andre fryseforsøk. Vi fikk satt inn to perfekte egg om onsda'n, så nå håper vi virkelig at det er vår tur!!!!!! Hvor mange egg har dere satt inn da?? Masse lykke til :) Fint å følge hverandre i denne tiden da!

Jeg hadde kun ett egg å var så glad for at det overlevde opptining :-)

Det var 8-delt og helt slik det skulle være ifølge de på st olavs så nå er det bare å håpe på et positivt resultat :-)

Masse lykke til til deg også :-) Er ålreit å følges i denne prosessen og dele erfaringer med hverandre :-)

Jeg satte inn ett egg i går, så er vell da på rugedag 1? Eller sier man to da?:)

Jeg kjenner ikke noe særlig, men det er vell også litt vell tidlig..hehe... Eller på en måte syns jeg det stikker litt, og er veldig øm i magen- men tror det mest kommer av egguttaket.

Blir spennende dager....:)

Annonse

Jeg er på rugedag 11, og klarte ikke styre unna testen i dag til morgenen.

Hadde ikke stor tro på utslag, men jammen kom en svak strek til syne. Jeg trodde kanskje jeg så feil, tross at det har vært blenda hvitt i mange år. Min samboer så også denne rosa streken, så i dag har det vært en deilig stemning i hjemmet.

Jeg tørr ikke helt tro på at det er positivt enda, så jeg skal teste på nytt på mandag igjen. Det er egentlig da jeg skal teste.

Jeg har vært rolig og avslappet hele rugeperioden, og har levd som vanlig.

Håper den rosa streken er der på mandag også :o)

God helg alle sammen!

Hei alle sammen!

Først av alt, så spennende Frøke Gjøken. Må være en fantastisk følelse. Får krysse fingrene for at det fortsatt er positiv test på mandag!

Denne rugeperioden har egentlig vært ganske slitsom. Var innlagt på sykehus i 4 dager rett etter egginnsetting pga OHSS. Så kom jeg ut fra sykehus på mandag, og begynte å føle meg litt bedre, magen ble mindre igjen (nesten normal) og jeg kunne iallefall tusle litt rundt uten at det ble vondt.

De siste to dagene har jeg vært mye kvalm, og i tillegg er magen begynt å vokse igjen :( Vet at OHSS kan komme tilbake igjen hvis man faktisk er blitt gravid pga produksjon av hCG, så er nesten så jeg heier på at magen skal bli større og at jeg skal bli verre igjen :P Men samtidig tør jeg ikke håpe, har blitt skuffet så mange ganger tidligere. Prøver å smøre meg med tålmodighet frem til jeg skal teste på tirsdag, men er jammen ikke lett!

Annonse

Hei.

Er nå på rugedag 12. De to siste dagene har jeg vært mye kvalm, i dag våknet jeg opp av å være kvalm. Kjekt. Men tok en test da, selvom jeg egentlig ikke skulle teste før tirsdag. Og den viste en svak, men tydelig strek. Holdt på å dette i bakken. Første positive test noensinne. Men, er tidlig ennå og tør ikke stole helt på det. Har mye vondt i magen og, og det som jeg i går tolket som bare tegn på OHSS tolker jeg nå selvfølgelig tegn på at mensen kommer og at jeg ikke er gravid likevel. Klarer med andre ord ikke å slappe av og stole på at jeg faktisk er blitt gravid. Så får vel bare gjøre som mannen min sier og vente og se.

gratulerer Cece, det der høres veeeeldig bra ut!! :)

Jeg er nå på rugedag 3... GUD hvor seint tida går. Heldigvis har jeg mye jobb hele uken, så den går vell fort...

Jeg kjenner heller ikke noe spes, men så er jeg tidlig nå da..

Har hatt litt kniping i dag, urolige bein og sover litt dårlig.. Men det trenger jo ikke bety noenting...

gratulerer til alle som har testet positivt!! :))

Jeg skal teste på tirsdag. Gruer meg noe helt sinnsykt, og blir kvalm bare ved tanken...

regner med den blir negativ. Har ikke noe god følelse, for jeg har blødd litt.

Har heller ingen symptomer.

Hei alle sammen og en stor GRATULERER til alle dere som tester positivt.

Jeg er på rugedag 6 i dag og hittil merker jeg svært lite,blir litt småkvalm innimellom hvis jeg beveger meg mye. Går ut ifra at det er Crinonen som gjør meg kvalm iom at egget ikke har festet seg ennå. Lykke til til dere andre rugere.

Er på rugedag 12 :-)

Fortsatt ingen spesielle symtomer. Litt kvalm kanskje og litt varmere om natten og trøtt,men det kan jo være bivirkninger av medisinene også... :-) Har vært flink å ikke testet enda..

Hei og gratulerer til alle som har testet positivt!

Jeg er også på rugedag 12 idag! Har ingen symptomer bortsett fra at jeg er oppblåst og har ømme pupper. Men går jo på crinone så symptomene kan jo godt komme fra den.. :)

Når har du tenkt og teste Juli 2011 :) ?

Da er vi ganske likt i løypa vi da sept77. Jeg er på rugedag 6 i dag. Hvor holder du til da? Vi har vært i Porsgrunn, vårt 2. fryseforsøk nå... Lykke til da! Håper vi får flotte og positive tester som lyser mot oss til neste uke!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...