Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Andre dagen jeg har menstruasjon må jeg ofte være hjemme fra jobb eller gå tidligere hjem, gjør jeg noe lite fysisk går det trill rundt. Har ganske kraftig menstruasjon, blir kvalm, uvel, svimmel og veldig sliten. Har ikke så mye smerter men det er som om all energi renner ut av meg. Er det vanlig for flere å bli utilfredse og tappet for energi ved menst.? Er litt lei av å ikke kunne fungere normalt en uke hver måned.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg får smerter opptil en uke før mens til en uke etter mens, og i mensuka mi har jeg noengang så store smerter som åpningsriene mine. Bare verre siden jeg ikke får noen pauser. Så jeg fungerer ikke:/
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har veldig vondt i korsryggen første blødningsdag, men resten er som vanlig. Uka før mensen er puppene som regel veldig vonde og litt uggen. Vet at mange tar p-piller mot menssmerter, kanskje det kan hjelpe?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg hadde det omtrent som deg. Store smerter, svimmel, kvalm, slapp og "monsterblødninger" (måtte både ha største tampong og nattbind og bytte begge hver time). Trøtt også siden jeg sov mindre om nattene pga uro for å blø igjennom og opp for å bytte tampong/bind flere ganger. Så dag 2 var jeg som regel helt ute og klarte lite. Nå har jeg satt inn hormonspiral, og fy søren så behagelig! Dersom du ikke skal ha flere barn, så er det absolutt til å anbefale. Nå er mensen slik: Null smerter, holder med truseinnlegg, ingen blødning om natten og like mye energi som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå