Gå til innhold

Mossejenter med termin i 2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter nr to i midten av februar, og lurer på om det finnes noen fler enn meg her i Moss med termin på nyåret? Hadde vært koselig å få til noen treff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har termin i begynnelsen på januar. Blir gjerne med på treff. :-)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har termin i april.

Bor ikke i Moss sånn på ordentlig, men i Svinndal:)

Skrevet

Jeg har termin i Begynnelsen av Mai...

Bor også utfor Moss mot Svinndal :)

Skrevet

Kanskje vi skulle fått til ett treff da! Gjør jo ikke noe om vi har termin litt fra hverandre.

Skrevet

Hadde vært hyggelig det om noen har lyst til å ta på seg å arrangere.

Selv har jeg akkurat begynt å gå på treff i Fredrikstad og det var kjempekosl

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, Bor i Moss og har termin i april. Har det blitt noe treff på dere? Kan jeg henge meg på neste gang dere skal treffes?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

Har ikke blitt noen treff på oss enda, men jeg har i alle fall veldig lyst til å få til noe! Blir mamma med planlagt keisersnitt 16. februar, så tror ikke jeg er den rette til å dra det i gang akkurat nå. Men jeg blir veldig gjerne med!

Skrevet

Hei.

Så spennende å vite når det skal skje og ikke bare ha en termin å forholde seg til. Det er jo allerede på onsdag!

Da kaster jeg meg ut i det og setter opp ett treff til uken, mandag f.eks så kan du komme om du er i form til det og så ser vi om noen flere dukker opp?

Skrevet

Hej. Bor i Moss och har termin 29 april. Blir gjerne med på treffer!!! Men jobber fortsatt heltid så kvelder och helger passer best for meg =)

Helena

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, har termin i april og bor i Moss. Blir veldig gjerne med på treff :-)

Skrevet

flott! da prøver vi oss på ett om ikke så lenge.

Skrevet

Kan også gjerne tenke meg å bli med på treff! Ble mamma til gutt nr 2 11.02.11 :)

Skrevet

Hei jenter! Da har jeg satt opp et nytt treff i Moss. Håper flere kan komme. Se også Barn i Magen Østfold på Facebook :)

God helg!

• 4 uker senere...
Skrevet

hei. blir det flere sånne treff? har termin 2.april. har gått hele svangerskapet uten å snakke med en annen gravid dame, så føler meg litt alene ;p hehe.. Bor nærmere Rygge da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...