Gå til innhold

Flere over termindato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde termin forrige helg. har ennå ikke noen tegn på at noe vil skje i nærmeste fremtid... kvir meg til fødsel, men kjenner nå at det hadde vært godt å bli ferdig og.. Flere her forbi termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin i går jeg (28.), og føler meg flere måneder på overtid hehe. Så jeg skal teste ut litt kjerringråd i dagene framover tror jeg. Så føler jeg hvertfall at jeg prøver :)

Blir godt å bli ferdig ja...sukk.

Skrevet

Hadde termin på onsdag. Gleder meg til å treffe prinsessen og er mer bekymret for at jeg må bli satt i gang enn selve fødselen.

Skrevet

Jepp, tredje dagen over nå (termin på tirsdag)... Gleder meg veldig til å se og hilse på lillejenta vår! Synes dagene etter passert termindato har vært de værste med hele svangerskapet, klarer ikke være positiv lenger, og har mest lyst til å grave meg ned!

Skrevet

Er to dager på overtid og føler også at jeg er flere mnd på overtid;-D Kommer til å bli gal om jeg må gå helt til de setter i gang...

Skrevet

Jah.. jeg hadde termin forrige helg jeg også, den 23, og hadde troa på fullmånen og alt.. Men neida, lillesøster vil ikke komme ut..

Var på overtidskontroll igår, og de sier hun er 4,9 kg nå, så nå blir jeg satt igang på tirsdag om hun ikke kommer selv. Var ikke moden i hele tatt..

Har planer om å bruke mannen max i helga! :P

Skrevet

Fremdeles her.. 8 dager over..

hadde veldig vondt i korsryggen i går, men ikke noe tak. Men hadde jo håpt på at det var et tegn på at noe skulle skje..

men eneste tegner jeg har er kynner innimellom..

Så dette e rett og slett kjedelig..

Fødselen har jeg egntlig ikke vært noe redd for, er 1 gangs, men har vært veldig avslappet, og tenk at "det som skjer det skjer".

Men med all denne vente tiden har jeg både sommerfugler og baby i magen..

Mest for å treffe han og hva som kommer til å skje med livet vårt etterpå..

Skrevet

Hadde termin i går jeg da, dvs 29/10 hehe, er jo da en time på "overtid" nå lol

Her går det i sterke mensmurrnger og sliten rygg, noe det har gjort i et par uker nå... men ser ikke ut til at det tar seg opp helt enda, men jeg håper jo mens jeg tygger rømmegrøt med kanel på og prøver å overtale mannen til sex så ofte som mulig lol

men ærlig talt er jeg generellt i mye bedre form nå enn jeg var for en mnd siden, så jeg klager egentlig ikke så mye.

vekta har også stått stille de siste 3 ukene, så jeg har ikke blitt tyngre heller - deilig! :D

Skrevet

Jeg hadde termin igår, 29 oktober. Irriterende å vente at den lille vil ut osv...Prøver å gjøre alt for å få denne ungen ut, men ikke deilig når jeg skal prøve å legge meg og ha sikkelige kynnere hele tiden så og si. Så håper fødselen starter snart, begynner å bli lei,håper dere også får ungene deres snart, skjønner at dere er lei nå :) Lykke til folkens ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...