Gå til innhold

Trillinger

-feb'14-baby på vei❤-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei, det blir nok ikke bare, bare når vi har en fra før som ikke blir 3 år før til sommeren. Men jeg har lest at trilling svangerskap er enda litt mer krevende enn tvillinger. Og jeg kan skrive under på at tvilling svangerskap er litt mer krevende enn enkelt barn svangerskap.

Og keisersnittet går nok bra skal du se. De på sykehsuet planlegger nok utifra hva om er best for trillingene.

Min lilleprins ble forøvrig født i uke 33, etter akutt keisersnitt, det har gått kjempe bra. Nå var han riktignok alene i magen, men på nyfødt intensiven var det mange premature barn som var mindre, og mer for tidlig født enn han, og det gikk også bra :) Så jeg kjenner at jeg er ikke så redd for prematur fødsel denne gangen, jeg håper bare at tvillingene holder seg inne ca. like lenge som storebror.

• 2 måneder senere...

Hei! Jeg har ikke vært på denne siden på evigheter, men tenkte at jeg kanskje kunne svare deg litt på dette med trillinger og graviditet. Jeg fikk mine tre små i uke 29, de ble tatt med haste keisersnitt, men alt har gått veldig bra. Hvis du fremdeles har noen spørsmål, kan du vel sende meg en melding tilbake.

Lykke til :-)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei hei!

Tusen takk for svar. Har vist ikke vært her inne på en stund. Mistet den ene i uke 8-9 og de to andre i 12+5, så det ble verken trillinger eller tvillinger på oss... Vært ille tøft og vanskelig, men man kommer seg vel igjennom det også! Kos deg masse med dine 3:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...