♥Spirevipp♥ Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Venter i spenning, men savner noen å vente med.... Denne pp har jeg ikke sagt noe til samboeren om evt symptomer eller tanker...han mener jeg fokuserer alt for mye på det! Det er lett for han å si!!!
tregosten Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hei! :-) Jeg har ikm på samme dag. Regner med den kommer denne gangen også, for det har den gjort i 3,5 år nå. Sist mnd så var den bare rotete. Skjønte lite av den, så er spent på hvordan den vil være denne gangen. Har stabil syklus på 28 dager, men sist kom den en uke før og jeg blødde lite mot normalt. Har ingen symptomer denne pp utenom at jeg har vært stuptrøtt døgnet rundt og akkutte kvalmebyger i to uker. Tar progesteron i form av krem nå. Det har jeg ikke prøvd før. Og laser-akupunktur i hypofysen, via stortåa. :-) hi hi. Såg veldig dumt ut svart på kvitt.. Du kan øse ut dine symptomer her, kjære deg!! :-) Derfor vi er her, er det ikke? ;-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Hei så koselig at vi er flere med ikm på samme dag! Jeg tok en el test i stad, en CB....den viste positiv 2 dager før ikm??? Skjønner ingen ting jeg nå!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har også IKM samme dag!!! Andre pp her! Dårlig med symptomer, men har håpet da. Har dere barn fra før? Har ei jente på litt over 2 år:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Har dere brent av noen tester enda?
♥Spirevipp♥ Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har en sønn på 3,5 år!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Gikk litt fort da jeg leste gjennom her... det er jo KJEMPESPENNENDE da ~spirevipp~prøvd siden januar!!!! Jeg tror du er gravid!! Har så lyst til å teste meg jeg også, men tok en i går, og den var negativ!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Fy søren jeg må bli bedre til å lese før jeg svarer! Nå så jeg at det var en EL test du tok. Men på den andre siden: Mange som har testa positivt på EL-test og vært gravid. Kan du gi meg oppskrifta på hvordan dere gjorde det denne måneden? så kan jeg prøve d neste pp hvis det ikke klaffer denne gangen!
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg trooor jeg har det (har ikke helt presise sykluser). Spennende dette, har så lyst til å teste, har tre billigtester liggende Av "syptomer" kjenner jeg at jeg har vært sliten i korsryggen ett par dager. Ellers skal jeg ikke legge noe mer i det jeg kjenner, for før har det bare vært PMS uansett :/ Og kanskje, kanskje er IKM passert for alt jeg vet. Hadde jeg bare visst når jeg kan begynne å vente. Lykke til til alle
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Brente en test nå...Kritthvit! At jeg aldri lærer. Nå skal det ikke testes mer! Neste nytt her i gården blir vel at tanta kommer enten mandag eller tirsdag. Venter jo at hun kommer i morgen, men det hadde vært ganske typisk om hun holdt meg litt ekstra på pinebenken. Her er det heller ikke mye forståelse å spore fra mannen. Han skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan slutte å tenke på det. Krysser enda alt jeg har for at det klaffer for alle som har IKM i disse dager!
♥Spirevipp♥ Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2010 Tok du en El test? Min kjære ble så nysgjerrig på hva jeg holdt med på tlf i går....jeg hang jo inne på alle slags forum for å finne ut om det er mulig å påvise graviditet med el tester....klarte ikke holde meg mer, så lot han lese noe av det jeg fant! =) Vet jo han ønsker seg det like mye som meg, men tror mannfolka har det mye enklere å tenke på andre ting i og med at det ikke skjer noen forandring hos dem! Bekrymre deg ikke, når jeg varr gravid med lillegutt viste ikke testen positiv før det var gått 4 dager over ikm. Krysser fingrer og tær for oss alle sammen!
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Herregud, herregud.Jeg tok en billigstrimmel imorges, og det var en strek der. Mye svakere enn kontrollstreken, men den var der! (har sett nok blendahvite tester til å vite hvordan dem ser ut) Må skrike ut litt her, vil ha det som en overraskelse til mannen, så han ikke får ikke vite det før jeg har en positiv CB Han sitter i telefonen nå, og aner ingenting Skal sjekke igjen imorgen med ny billigstrimmel, og evnt. CB digital, men må være heeeelt sikker på at den bli positiv! *hurra, hurra*
♥Spirevipp♥ Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 31. oktober 2010 JEG ER GRAVID! JEG ER GRAVID! JEG ER FAKTISK GRAVID!!!! Har ikm i dag, men etter en positiv el test i forgårs, ble jeg nesten helt sikker på at det er noe på ferde! Tok en CB digital med ukesindikator, og der står det tydelig GRAVID 2-3 (uker)! Denne pp var jeg så lei etter 9 mnd med prøving, så jeg gadd ikke informer min kjære sambo når jeg hedde el...tok ingen tester, selv om jeg hadde noen liggende...har den siste uken reagert på ømme brystvorter og mer tyngde i puppene. Har ikke hatt stort annet av symptomer! For dere som lurte på oppskriften: Første dag av mens var den 04. oktober, og ferdig den 07. Hadde sex den 07.,10., 12., 15., og den 17. Har ikke hatt sex siden, til min sambo fortvilelse! hehe Eggeløsningen merket jeg var den 14. og 15. Dette så jeg pga at jeg hadde så innmari mye el slim. Det som var annerledes denne pp er at vi ga litt faen rett og slett...trodde virkelig ikke at det ville klaffe denne mnd! Er så lykkelig!!! =)
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Ååååå! Gratulerer så utrolig mye! Kos dere masse!
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 Gravid sto det på CB imorges Dette er en fin søndag, barna kan bare komme på døra, de skal få så mye knask atte! Og gratulerer til Spirrevipp, det var jo virkelig på tide!
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer så mye til dere med positiv test! Det var hyggelig lesing en søndag morgen
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 31. oktober 2010 #17 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer så mye dere som har testet positivt!! Tror ikke jeg får svaret idag jeg. Testa meg i går med g-test, og den var negativ. Ingen tegn til TR enda heller. Får se om det blir en test i morgen eller tirsdag hvis ikke TR kommer før det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå