Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Fikk TR på besøk i dag. Denne syklusen ble 34 dager. Og forrige 43. Så det går femover 2. gang jeg får mensen av meg selv.. Måtte ta provera for å begynne på pergo. Men hvertfall... Jeg føler at hele livmora mi holder på å dette ut. Måtte dra tidlig fra jobb i dag.. Aldri kjent maken til smerter. Forrige gang merket jeg forskjell fra provera og når jeg fikk mensen av meg selv. Mer smerter sist. Men nå er det helt ekstremt!!! Noen som har noen erfaringer? Har gått på p-piller i mange år. og da var jeg litt guffen i magen. Men gikk fint. Ellers har jeg ikke hatt mensen på 1,5 år før nå....
lindynatt Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Mensen hos meg er ofte veldig smertefull, noen ganger har jeg absolutt ingen smerter, men men Etter provera er det alltid ille fordi provera ja bygger opp slimhinnen, man tar jo hormoner som normalt forekomemr i 2 syklushalvdel, sånne hormoner har man ikke alltid selv nok av med pcos og ved p pille får meg jo tilført dette jevnt over hele syklusen. Så jeg antar i ditt tilfelle er det provera blandet med laaang tid uten mens som gjør at du har vondt. God bedring
Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Takk for svar Du har alltid så gode svar her inne Jaja, det går vel over. Bare fryketlig uvant Og jeg som HATER folk som klager når de har uka. Jaja, en smule mer forståelse nå God fredag og god helg
♥H♥prøver endelig... Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Jeg har alltid hatt veldig vondt i magen og styrtblødning da jeg ikke gikk på ppiller... Helt sinnsyke smerter... skikkelig uvel... og det var i grunn sånn at jo lenger syklusen var jo mer sinnsyk var både magesmertene, blødningen og hodepinen... På ppillen har jeg bare litt vondt og litt blødning.. så kjenner jeg gruer meg litt nå som jeg har slutta på pilla... Jeg måtte faktisk holde meg hjemme fra jobb den værste dagen i min siste mensperiode før jeg begynte på pilla igjen for noen år siden...men det var mest pga blødningen... blødde igjennom stor tampong på under 2t.. det bare rant da jeg satt på do... ekle detaljer.. men en utrolig ekkel greie også!! Har ikke noe erfaring med provera... Håper du snart slipper å få mensen på en stund hihi Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå