Gå til innhold

gravid på ny...

me5

Anbefalte innlegg

jeg mistet jo alle mine symptomer ganske plutselig at det kan virke som om det var i den tiden det endte i en MA..... jeg sier jo nå i ettertid at jeg følte at det denne gangen var noe som ikke var som det skulle.... ja akuratt som om kroppen min var klar over det..... skal ikke utdype det mer.... kunne vel sittet en dag å skrive om følelser ... hi ...hi.... ( mannen min lurte på ene dagen om jeg var hadde fått meg jobb som skribent.....litt mye på nettet ja)

men det som er mitt spørsmål til dere som har fått det fantastiske krysset igjen etter å ha mistet......

blir man da enda mer nervøs..... ja for at det skal gå galt igjen....??? Jeg mener jo at jeg følte noe var galt men kommer jeg til å gå gjennom disse første 12 ukene med angst for om det skal skje igjen??? og kanskje føle de tingene jeg følte denne gangen?? vi er jo alle forskjellige men litt geit å høre hvordan andre har det når man starter på nytt!!!!

allti gøy med litt solskinn historier også......

Fortsetter under...

Hei me5! Har jo sett deg litt inne på ufrivillig abort også, så mulig jeg indirekte allerde har svart deg på dette for min del, men men.. Kan ikke holde kontroll på alt.. ;o)

Jeg hadde blødninger sist gang når det gikk galt, og fikk en ul som viste dødt foster og endte med utskrapning.

Dette svangerskapet var det på'n igjen med blødninger, så gjett om jeg har vært nervøs og til tider livredd, ja! Blødd masse til og med i perioder! Men i motsetning til sist, så har hver eneste ul vist et lite bankende hjerte, og et foster som har vokst fint. Så antageligvis hadde ikke blødningene sist noe å gjøre med at jeg mistet da heller, jeg har nok bare blitt litt rar etter at jeg fødte..

Hadde jeg ikke hatt blødningene, så hadde jeg nok likevel vært litt mer nervøs, for erfaringene med å miste er jo enda ganske ferske. Men hadde ikke vært redd på samme måte som når jeg har blødd. Og nå som ting ser bra ut, så klarer jeg virkelig å glede meg og se fremover. :o)

Så forhåpenlitgvis vil du ha en god følelse neste gang, og kunne glede deg! Stor klem :o)

Heisann... gulda

bare koselig å høre fra deg :D

vi er liksom ikke så mangen som bruker disse sidene... jeg har oppfordret andre på 1.trimster til å komme inn på disse sidene... litt mer ok å gå i detaljer om ting syns jeg..... selv om det er viktig at slike diskusjoner også er inne på 1. trimester.....da det er en del av utfallet for noen... dessverre....

Jeg syns det er kjempe bra at du som nå har fått en eller ei spire i magen fortsatt joner oss... vi trenger også de som har komt lengre!!!! og for min del håper jeg at jeg også kommer til å stikke innom disse sidene når jeg kjommer i lykkelige omstendigheter....!!!

Så nå bare håper jeg at det ikke blir så aaltfor lenge til vi kan virkelig kalle oss prøvere.... og at jeg kan nyte tiden uten å være så altfor bekjumret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...