Gå til innhold

Endelig kom den:)!!! en liten oppdatering!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet på tanta siden juni og på onsdag kom den:)

Så nå kan jeg kjøpe meg eggløsningstester og kankje jeg er så heldig at jeg får eggløsning nå.

Er vel ikke så gunstig i og med at jeg har en tvilling cycte på eggstokken, men det er jo heller ikke farlig. Så kommer den etterlengtede EL så skal vi kjøre på:)

Håper og håper at det snart er min tur og til å se to streker på testen, hadde gjort seg nå etter 14 mnd med lite og ingen syklus..

Kanskje trisekvens tabellettene er det som skal til:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at den endelig kom :) Jeg fikk den for to uker siden, hadde da vært 9 uker siden forrige gang. Håper jeg får en kortere syklus denne gangen, og håper virkelig jeg få EL. Tenkte jeg skulle teste snart, når tegnene begynner å komme. Krysser fingrene for at du også får EL og at ting klaffer snart. Lurer på om jeg kan ha noe cyster som tuller også, men må vel bare være litt tålmodig og satse på at alt er i orden. Ikke så rart at kroppen er litt i ubalanse etter pilleslutt og SA...

Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Hei igjen:) så bra du har fått tanta du og da, kanskje den kommer litt mer i orden nå, er litt lettere med en stabil og ikke så lang syklus:)

Er jo veldig vanlig med vanncyster når det ikke brukes prevansjon(slik jeg har fortstått det)

Lykke til med den forhåpentligvis kommende EL:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...