Gå til innhold

Noen større?

Anbefalte innlegg

Skrevet

23.10 kom vår nydelige gutt til verden. Han var 56 cm lang og 4970 gram. Var på overtidskontroll dagen før, og da estimerte legen han til å vere rundt 4 kilo.. Bomma litt der ja ;)

Han var vond å få ut, men det er veldig praktisk med en stor baby nå. Litt mer å ta i. Han kom ti dager over UL-termin.

Han er kjemesnill og sover det meste av natten og dagen. Det eneste som plager meg er at storesøster er litt sjalu og har veldig lav terskel for å begynne å gråte. Da må jeg også gråte.. babyblues. Hun er jo veldig stolt og glad i sin store lillebror, men syns det er litt vanskelig at mamma ikke er like tilgjengelig som før. Jaja.. det går seg vel til. Folk har blitt søsken før uten at det har gått gale :)

Lykke til alle dere som fortsatt venter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse :D

Ja, det går seg nok til med storesøster. Det er jo en stor overgang å ikke være alene om oppmerksomheten lenger, men barn er verdensmestere til å tilpasse seg, så det går nok fort over :)

Takk hehe, og lykke til videre dere også, kos dere masse :D

Skrevet

Gratulerer! Fint med en litt robust en. Jeg fikk en normalvektig baby sist gang, men han dobla vekta og var 8 kg på tre mnd. Tung å bære på, men jeg har fått en særlig ømhet for alle runde babyer etter det;-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...