Gå til innhold

Inspirerenende - helt naturlig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å takk skal du ha for en fantastisk link! Denne utrolige kvinnen, drevet av idealisme, selger "en dag med seg selv" for bare 3000 kroner! Du får tilogmed SE henne lage mat! Hvem blir med? At noen kan gi så mye av seg selv, uten tanke på profitt, gjør meg rørt. Hyll, hyll!

Du mister poenget i din iver etter å finne "fem feil". Les hva hun sier heller. Det er enkle eksempler til etterfølgelse. Godt å lese og tenke på innen vi drar for å handle inn f.eks helgematen og planlegger gjøremålene til helgen :-D

Og ikke minst: Et 100% vaksinefritt liv gir en langsiktig gevinst i tillegg: Robust helse.

At vaksiner gir høyere sannsynlighet for robust helse? Og dette kan du påsta uten å vise til en eneste studie av vaksinerte vs helt uvaksinerte menneskers helse her til lands?

Du har fått med deg at USA med ca dobbelt så mange vaksiner til barna har ca dobbelt så høy dødelighet for sine barn også? NB: Bli ikke overrasket over bortforklaringer fra vaksinepushere på slike faktum.

Annonse

Hahahahaha, så nå er det "her til lands" du etterlyser studier, Helseinterressert? Er det ikke relevant med studier fra England? New Zealand? Tyskland? Danmark?

Så fint med en liten disclaimer etter påstanden din også. Det skal jeg begynne med og. Hver gang jeg påstår noe, udokumentert, selvsagt, skal jeg skrive "bli ikke overrasket om noen motsier meg! Om de motsier meg er det uansett bare bortforklaringer!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...