ellaaa Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 ..hadde jeg masse kynnere som kom med 5-10 min mellomrom.. I tillegg hadde jeg skikkelig nedpress hver gang og det föltes som "små-rier" i ryggen men de bygget seg aldri opp liksom.. Det var nok aktivitet til at jeg ikke fikk sove för ut på morgenen.. Så sliten og skuffet over at det ikke tok seg opp Termin imorgen..Håper bare at det ikke går mange dager för det er min tur..
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hadde en sånn dag med kynnere hvert 10.min på tirsdag (termin i går), og det er SÅ irriterende når det bare gir seg!! Poenget med dét liksom... Synd at vi ikke har noe annet valg enn å vente tålmodig... Urk.
Frk.Fjellape Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 du beskrev nettopp min natt faktisk, jeg har også termin i morgen Krysser fingrene for oss begge at det skjer noe snart
ellaaa Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2010 ja, får håpe at NOE skjer..idag har jeg ikke hatt mye kynnere ennå men en del nedpress..så ubehagelig...nå vil jeg bli ferdig..og dessuten så har jeg en stor baby i magen så vil helst ikke gå mange dager over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå