Gå til innhold

Hvor mange har tatt turen over til 2.tri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er på 2. trimester.. :) er 13 + 2 i dag.. var på ul i går og fikk se en 7 cm (crl) krabat som veivet med armene og sparket.. :)

Du er velkommen etter om 1,5 uke.. når du først kommer over til 2. tri så går ukene så mye fortere.. virker slik iallefall. :)

Jeg er i 2. trimester nå :-D Er 13+5 iflg siste mens, men tar datoen med en klype salt til jeg har vært på UL om noen uker :-)

Kjempedeilig å endelig være over i 2. trimester, føler at alt er som det skal og at tiden faktisk går fortere nå! Sikkert fordi man ikke er så redd for at "noe skal skje" hele tiden :-p Mage har jeg begynt å få også :-D

Jeg har gått over til 2. trimester:) Er 13+3 i dag:)

Alt ser bare bra ut. Har vært på tidlig UL, og alt var som det skulle. Har akkurat fått time til ordinær UL, så nå er det bare å se fram mot den. Formen er super, så har ingentng å klage på:)

Annonse

Over i 2. trimester for meg.

13+1 idag, gleder meg til gode uker og måneder fremover.

Måtte på UL i går etter blødninger på morgningen. Fikk se en liten krabat som veivet ivrig med armene, et bilde som sitter godt på netthinnen. Ordinert til 3 dager sengeleie, men det er det verdt.............

jepp!! 13+5 i dag!! ukene går veldig mye raskere nå!! Helt utrolig. Formen er bedre og, men har noen dager jeg ikke er helt i form og kvalmen kommer. tror jeg kjenner livmora over kanten nå. har bakovervendt livmor så den gjemmer seg litt lenger inn.

Har begynt å trene litt igejn det er deilig.

Måtte ta vaginal UL i uke 12+1 da det var lettere å se. Trippel testen gikk også veldig fint. Minsket sjansene med X 10 for trisomier.

lykke til jenter

Fikk vite ved sist ul at jeg også har bakovervendt livmor. Ikke tenkt på at det sikkert er grunnen til at jeg ikke kjenner noe til den enda.. Vært gravid før? Har det noe å si senrere, for når du kjenner liv o.l? Sist kjente jeg ikke liv før jeg var 20+1, mulig noe før uten at jeg var klar over det. Men hadde da også morkake som lå foran.

Skal til ny ul 12+2. Sist, 9+2 prøvde han utvendig, men fikk ikke godt bilde. Han mente vi kunne ta utvendig neste gang, men går kanskje ikke for meg heller da. Æsj, er litt greiere.. ;o)

Annonse

Er over på 2. tri er 13+5 uker i dag. Var på ul i går å så en liten krabat som var veldig aktiv. alt var bra, hadde fem fingre å greier. Det er vel en gutt der inne, dokoren som tok ul var 70% sikker....jeg syntes hvertfall det så ut som gutt hehe..kjempe gøy.

Jeg ble framskyndet med 1 uke på sist UL, nice surprise!

Så jeg er nå 15+1 og i 2.trimester:D

Jeg kaster fortsatt opp hver dag, og gjorde det helt til uke 19-20 sist gang, so just hang in there og ikke forvent at det skal gå fort over!

Blir veldig overrasket hvis det er en gutt der inne nå altså, siden jeg er nesten like dårlig som sist, selv om jeg i begynnelsen hadde guttefølelse.. Men blir jo glad selvfølgelig, uansett hva det blir:) Hadde vært kjekt med en av hver og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...