Gå til innhold

Autismelinken kun resultat av forskningsfusk!

Anbefalte innlegg

Bra konklusjon Sunnmamma ;P Der vant du den, og helgen min er ødelagt......N.O.T ;) Godt for deg at du senker deg ned på det personkarakterisitkknivået, håper det gjør deg godt ;) Når det kommer fra deg så tar jeg det faktisk som et kompliment, TAKK ;D

og ja jeg tror ikke den hele og fulle sannheten er fremme i forhold til Wakefield og hans sak, siste ord er nok ikke sagt i den saken. Og det skal bli spennende å følge med på det som skjer.....på hva som dukker opp.. Jeg og "kokkoene" følger med i spenning... Det burde du og "dine" også gjøre!

Fortsetter under...

Gjest Sunnmamma

Mens du forsøker å vokse av deg uttrykk som "NOT" og "følger med i spenning" i den totalt døde Wakefieldsaken kan du jo lytte til radio:

http://www.2ue.com.au/blogs/2ue-blog/to-vaccinate-or-not/20110107-19i9a.html

Fortell meg nøyaktig hva mer man kan lære av denne saken er du snill.

Det er flere her inne som ikke tar vaksiner og hvor et av argumentene er at den medisinske industrien er gjennomkorrupt og vaksinen laget kun for å selge.

Wakefield er jo erkeeksempelet på den delen av industrien dere hater! Han forfalsker, dikter opp, driver uetisk prøvetakning osv osv kun egen økonomisk vinning! Det er lagt frem ugjendrivelig bevis for alle anklagene mot han, alle hans medforfattere har trukket seg fra publikasjonene og ingen andre forskere har i de 10-12 siste årene klart å reprodusere Wakefields påståtte resultater. Hva mer er det dere trenger?

Hvis dere mener han har noe å fare med så sitter dere med øya igjen, en finger i begge øra og roper lalalalla for full hals for å slippe å forholde dere til verden rundt dere. Da er det ikke rart enkelte poster i dette forumet begynner med personkarakteristika.. For det er mildt sagt pur idioti hvis man skal tviholde på MMR-linken enda. Da har man bare bestemt seg, det er blind tro, religiøs overbevisning.

Annonse

Autismelinken er lant i fra "lagt død". Men det jobbes hardt med å forsøke å roe ned og bagatellisere funnene. Her står mye på spill: MMR vaksinens "trygghet" må forsvares med alle midler. Og maktapparatet bak er formidabelt.

Vi har ikke hørt det siste vedr. Dr. Wakefields funn, selv om ivrige vaksinetilhengere her inne klamrer seg tll enhver kritisk røst som dukker opp. Jeg trot vi bare ser begynnelsen.

Llinken her (+ følgende kommentarer videre) er verdt å få med seg:

http://www.ageofautism.com/dr-andrew-wakefield/

:-D

Autismelinken er langt fra "død". Men det jobbes hardt med å forsøke å roe ned og bagatellisere funnene. Her står mye på spill: MMR vaksinens "trygghet" må forsvares med alle midler. Og maktapparatet bak er formidabelt.

Vi har ikke hørt det siste vedr. Dr. Wakefields funn, selv om ivrige vaksinetilhengere her inne klamrer seg tll enhver kritisk røst som dukker opp. Jeg tror vi bare har sett begynnelsen.

Llinken her (+ følgende kommentarer videre) er verdt å få med seg:

http://www.ageofautism.com/dr-andrew-wakefield/

:-D

"Vi har ikke hørt det siste vedr. Dr. Wakefields funn, selv om ivrige vaksinetilhengere her inne klamrer seg tll enhver kritisk røst som dukker opp. Jeg tror vi bare har sett begynnelsen."

Det kom fra rette person..

Du tvilholder på et funn som ikke eksisterer, en link som er tilbakevist. En rapport som er forfalsket av en fyr som hadde store økonomiske interesser av et funn. Rapporten er gjort på et utvalg av latterlige 12personer, hvorav en så lang er tilkjent 500.000 pund i erstatning for skader som følge av biopsiprøven som ble tatt uten samtykke. Medforfattere har trukket seg, rapporten i sin helhet er trukket fra Lancet som i sin tid publiserte. Hele redaktørpanelet på BMJ (se link i tidligere innlegg) stiller seg bak svindelanklagene mot Wakefield. En lege som har mistet lisensen for uetisk oppførsel mm.

Så hvem klamrer seg til hva her?

Vi "forkjempere" får hele tida beskjed om å tenke selv og åpne øya, ja nå er det din tur. Få opp øya!! Gi meg en god forklaring på hvorfor man skal tro på Wakefield etter alt som er avdekket? Og ikek kom trekkene med meninghetsbladet AgeofAutism, de har ikke klart å imøtekomme Deer's omfattende bevisførsel på noen som helst måte.

mamma-x-3: "Autismelinken er langt fra "død"."

Jo, det er den, fordi det på denne siden av grensen til La-La-land ikke finnes fakta som støtter teorien, og alt du har å komme med er en passe stupid konspirasjonsteori om at ALLE som jobber i verdens helsemyndigheter, ALLE som jobber i relevante helse- og omsorgsyrker, ALLE som jobber i relevante forskningsinstitusjoner og ALLE som jobber i relevante utdannelsesinstitusjoner og kjøpt og betalt til å samarbeide og å tie om det av en koalisjon av ALLE bedrifter innen farmasi. Vi snakker altså om en verdensomspennende konspirasjon blant mange millioner mennesker.

Yeah right. Man skal være passe kokkooo for å tro på noe slikt.

Ikke annet å vente fra de faste vaksinedisiplene her inne .-)

Jeg legger ved denne, så kan den som vil tenke litt etter selv.

http://www.sott.net/articles/show/221140-Big-Pharma-Smear-Dr-Wakefield-Accused-of-Further-Vaccine-Fraud

Din evne til å grenseløst støtte vaksiner og tro på alt som kommer fra legemiddelindustrien, kan kalles mye rart. Men i moistening til deg, og dine likesinnede her inne, avstår jeg fra det nivået..

Det gleder meg ellers at skepsisen rundt vaksiner vokser rundt oss! Og at flere ytrer seg på sidene her. Det er svært viktig at vi ikke blindt lar oss lede - slik som det faste knippet av svorne vaksinetilhengere ( med skylapper for alt som ikke er "etablerte sannheter" - Det som glemmes er at slike "sannheter" har stått for fall før (les: antibiotikasaken, amalgam etc. Og uten vågale røster som bl.a Wakefield kommer vi ingen vei. Han har mange tilhengere etterhvert :-D. .

Å latterliggjøre motstanderen er en vanlig hersketeknikk og strategi som slår rett tilbake på avsender selv. Rart du ikke ennå evner å se det, EJ09. :-D

Annonse

OK, kom med noe kunnskap og forskning, som en avveksling da. Vis én fagfellevurdert studie som bekrefter at det er en sammenheng mellom MMR og autisme. Bare én. Det burde da finnes, dersom det eksisterer en sammenheng, mener du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...