Gå til innhold

Noen 2.gansg som IKKE kjenner livmoren?

Anbefalte innlegg

Er 10+4, og kjenner fortsett ikke noe til livmoren. I tillegg hadde jeg et kort svangerskap i sommer, så jeg hadde trodd at jeg skulle kjenne noe innen nå.

Jeg er fryktelig utålmodig, så det er en pine med alt en venter på ;o) Først og fremst at dagene skal krype nedover, men så først å kjenne livmoren, så å kjenne liv, ordninær ul, og å få en skikkelig baby-mage! Og så kommer jeg til å bli gal av å vente på termin og fødsel, he he..

Fortsetter under...

Ikke her heller, men er bare i min 9.uke da..

Har ett barn på 9 år, og som deg et svangerskap som varte 15u for ca ett og et halvt år siden..

Magen er pløsete og kvapsete, men noen livmor merker jeg ikke noe til:)

Tipper du plutselig en morgen kjenner den, jeg) KLEM

jeg kjenner heller ikke livmoren. heldigvs. Trodde først jeg så den tidligere denne uken, men det var bare innbildning. kjente at jeg ikke var helt klar for å deale med den magen ennå, så det er helt greit at den forblir der inne litt til:)

er 6+1.... så ikke uventet er magen "paddeflat" ( se bort fra luft da...he he)

Nope, ikke ennå, men er bare 8+5 nå idag. Men jeg merker at jeg har fått større mage, har et par jeans som er forholdsvis trange, samt lav i livet. Er ikke mulig å få igjen knappen nå. Må vel bety at livmoren vokser, for har ellers gått ned i vekt pga kvalme.

11 uker i dag og kjenner den ikke selv. var på kontroll tirsdag, så da kunne vist legen kjenne den langt nedi der! Han sa at livmora kjentes ut til å ha rett str. i forhold til termin, så det er sikkert vanlig å ikke kjenne så mye enda! er 2.gangs!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...