humlepiken Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Når på morgenen ammer dere første gang? Det var tredje natten i natt med avvenning og da våknet hun kvart på fem. Det er jo nesten morgen så gav henne mat da.. men burde jeg egentlig prøve å hoppe over det måltidet også? Siden hun sover jo videre etter det.. Hvordan gjorde dere det? Er jo selvsagt VELDIG fornøyd med å få sove til fem når hun ellers har pleid å våkne både ett, tre og fem! Har forresten gått veldig bra! Ikke noe hysterisk grining eller noe.. bare litt "sinnagråt" og sutring i en times tid de to første nettene før hun sov videre til ca sju :-) Men så var det som sagt i natt da hvor hun sov så lenge at det nesten var morgen, men allikevel ikke på en måte..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hei, nå har ikke jeg avvent med vilje, han bare gjorde det selv, han er 8 uker nå! Jeg vekker han som regel mellom 9-11 en gang, (ja-jeg er veldig heldig ) spørs litt når det siste måltidet var, det pleier å være mellom 23-00:30... Kommer jo litt ann på når hun får det siste måltidet på kvelden.. Du må vel nesten kjenne litt på det selv, som sagt har ikke jeg noe erfaring med nattavvenning, men du kan jo prøve å ikke gi mat kl 5? du ser nok fort om hun godtar det eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå