Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en SA i uke 5 ( 13.10.10) og vi ville prøve så fort som mulig igjen. Trodde faktisk ikke man kunne få EL like fort igjen etter en SA, men testet her om dagen og fikk da pos på EL test fra CB 27.10 :) Var i lykkerus over det, og vi "stod på" de dagene. Skal da utifra den forvente mens 10.11.10 så er veldig spent :) Vi har ikke prøvd lenge, den satt på 1. forøk forrige md, men endte desverre i en SA, så dette er 2. md vi prøver for å si det sånn. Vi har 3 fra før, men fikk så veldig lyst på en liten til da den yngste nå er 9 år :)

Noen andre som har fått EL så fort etter en SA/MA ? En annen ting jeg også lurer på er hvor lenge viser en EL test pos ? Jeg testet den 17.10 positiv, men 28.10 var den neg. Heldigvis hadde vi stått på dagene før den viste pos. Hadde egentlig ikke tenkt ta EL testen denne syklusen da jeg faktisk ikke trodde jeg kom til å ha det denne md pga SA. Var bare noe som sa at jeg måtte teste siden jeg følte det på meg at jeg hadde EL :)

Håper veldig på å kunne "vise" meg i juli klubben om noen uker :)

Lykke til til alle dere andre her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente selvfølgelig pos EL test 27.10 og ikke 17. ***

Skrevet

Hei og velkommen hit:-) Har ikke hatt sa, men de sier vel at hvis den skjer tidlig i svangerskapet skal den regnes som mens og dermed går syklusen sin vante gang....er vel ikke alle som får den slik i rute med en gang etter sa, så da er du jo en av de heldige:-)

Du må komme inn på skravletråden vår for uke 45, der er vi en meget skravle sjuk gjeng som har veldig mye på hjertet som vi deler:-))

Skrevet

Da skal jeg "lete" meg til skravletråden dere :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...