indigo25 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 altså ødem..Mener og tror jeg har litt vann i kroppen, har bla stive fingre om morgenen og ser annerledes ut i ansiktet.
Puppemamma Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Hvis du har vann i kroppen blir du litt mer dau i den kroppsdelen på en måte. også på fingra får jeg sånne hvitaktige flekker på kvelden.
Fru.Antonsen Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 I mitt tilfelle: 1) Du ser klare søkk der sokkene har sittet, selv om du ikke hat hatt på deg for små eller for trange sokker ser du klart og tydelig hvor de har vært. 2) Jeg er litt mer rød-sjangrende ("norgeskart") i huden spesielt på ben og armer. 3) Leppene mine er litt rødere enn vanlig og litt større enn vanlig. 4) Hvis du trykker lett, blir du hvit men fort hudfarget igjen er det også tegn på vann og ikke fett. Hvis det bruker lang tid på å få farge igjen er det ikke bare vann... I motsatt tilfelle kan man klype huden og huden bruker tid på å sprette tilbake til normal form om man er dehydrert/lite vann i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå