Ayka 09+13+14 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Har så smått hatt litt pottetrening med gutten den siste mnd...ikke daglig,men når jeg har kommet på de I dag satte jeg han på potte før han skulle dusjes til kvelden. Satt der i 3-4min,og vi sang og pratet og hadde en leke å se på. Når han reiser seg opp,ser jeg at det har kommet en dam opp i potta... Jeg lager stor "fest"! Klapper i henda og sier at han er såååååå flink! Selvfølgelig ble han veeeldig stolt,og litt overrasket over at det var en liten dam der Dette var morsomt! Skal bli flinkere til å prøve potte flere ganger for dagen... Åh,er bare så stolt! Lillegutt på 16mnd har begynt å blitt stor gutt nå Når tisset "babyen" deres førse gang på potta (evt do)?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Så flink han er:) Vi har ikke begynt noe særlig med pottetrening enda. Men har kjøpt inn potte og den står fremme på badet slik at han skal bli "kjent" med den. Har satt han på potta noen ganger, bare for at han skal venne seg til det, men har ikke forventet verken bimmelibim eller bommelibom:) Han er 15 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå