ChristinaB89 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Lurer på hva det vil si å ha rosa utflod. Er veldig lyse rosa. Slimproppen gikk på Tirsdag. Altså 26. Det var litt brunaktig blod i den. Før den gikk hadde jeg brun utflod hele dagen. Er førstegangs fødende og ting er veldig nytt for meg. Prøvde å søke litt, men fant ingenting. Føler magen har sunket littegrann. Kynnerene er sterkere og vondere nå enn tidligere. Å er det sannsynlig å gå overtid ettersom slimproppen er gått nå? Mange spm Er i 37 uker og 4 dager nå.
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Rosa utflod samt brunaktig blod i slimproppen er tegn på at livmorhalsen har begynt å modnes. Det kan ta timer, dager eller uker før fødselen begynner (kjipt svar jeg vet) men vil anbefale deg å gjøre alt klart av fødebag, seng, vogn og bilstol sånn at du er klar hvis fødselen starter. Lyserosa utflod kan være så enkelt som at et lite blodkar på livmorhalsen har sprukket det er ikke farlig og trenger ikke å bety noe. Lykke til med siste innspurt. Få nok søvn og hvile det er egentlig det viktigste nå
ChristinaB89 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Takk for svar Håper egentli det starter snart. Ryggen dreper meg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå