1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Noen som vet hvordan dette er? kan det gjøre at egget har mer vansklig for å feste seg? veldig usikker på om jeg skal på en fest imorgen eller ikke. Blir jo ikke bare et par glass heller. Fornuften sier meg at jeg ikke burde men nå har jeg unngått det i 3 måneder å har litt lyst å ut en tur. hm...
Hvitkløver2020 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Hei! Jeg hadde utdrikkningslag imellom jeg...veldig mye alkohol..var ikke planlagt å bli på vei den mnd. Alt gikk fint å gutten er nå 2,5år. Men vet ikke om det gjør at egget har vanskligere for å feste seg... Men en tur ut er jo bra...få tankene på noe annet og ha det litt gøy!! hihi:) Lykke til!
Lullunutu Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Kanshe d er akkurat da du blir gravid, for tankene er på noe annet. Gjorde det med nr 1 og nå med nr 2 ;-)
lilleknertn<3 Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg feiret bursdagen min på lørdag som var, og hadde ikm på mandag. Testet positivt igår
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2010 Ja jeg føler det hjelper og ikke tenke på det...det var da jeg blei gravid sist..når vi egentlig hadde roa ned prøvinga og jeg bare skulle ta en kjapp test før vi skulle på hyttetur og hadde vindunken og alt pakka å klart i bilen..å jammen var den positiv...blei ikke noe av den vindunken for å si det sånn..men jeg ender vel med å ta en tur ut tror jeg.... skal dere andre jenter noe artig i helgen eller?
Suksessterta *gravid* Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg lever som normalt - eller proever aa vaere saa sunn som mulig, men jeg drikker alkohol etter El ja.. Har provd i over 3 aar naa og i begynnelsen var jeg "strengere", men naa maa jeg bare leve litt og Hadde nok begrenset inntaket litt, og kanskje holdt meg unna spriten, men det er meg. Lykke til og ha en fin fest!
Carina har to små gull Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Man kan ikke slutte å leve som normalt selv om en er prøver. Jeg har 15 pp bak meg og jeg gikk på fest mlm el og ikm, men jeg styrte unna spriten og jeg drakk ikke enorme mengder. Den dagen jeg fikk positiv test stoppa jeg. Nå er jeg snart 16 ukerog lillegull har det helt fint.
Ragnis Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg var helt konsekvent avholds mellom el og ikm de første 6-7 ppene. Nå gidder jeg ikke det lenger, men satser på å ikke bli møkings.
Happy87 Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 jeg har ikm på mandag og skal på fest imorra..Er med mennesker jeg ikke har møtt på lenge og som forventer at jeg kommer til å drikke litt..Har hatt negative tester fram til nå og tviler på at den blir noe mer positiv imorra..Er så usikker på om jeg skal ta noen glass hvis den er negativ..Har en plan om å fylle vinflasker (som har skrukork) med saft..Er bare utrolig kjipt og bli avslørt, de skjønner tegninga da.. Huff dette er skal ikke være greit..
Noah 08. Skrevet 29. oktober 2010 #10 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg skal på fest i morgen,men har ikke el før mot neste helg. Kommer ikke til å drikke resten av mnd. men dette er vår første pp da.. å jeg er ikke så ofte ute. Er mest fordi jeg rakk å drikke meg full 2 ganger før jeg fant ut at jeg var gravid sist at jeg skal være mere nøye nå.. Fødte 2 mnd. for tidlig.. tror ikke det var noen sammenheng der,men skal prøve å gjøre alt "riktig" nå God helg damer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå