romsa Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Kan noen anbefale amme-bh for meg/oss som har store bryster? Hadde F/G-cup før graviditeten, nå tror jeg jaggu det er oppe i J-cup (er i uke 36)... Skulle gjerne hatt gode tips til både dette og til topper som kan være komfortable for sånne som meg!
Miessi Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Change har store, gode og behagelige amme-bh. Har selv kjøpt i str F og G og de har visst opp til J og kanskje enda større. De koster endel, men det er verd pengene.
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er samme str som deg og er enig hun over ang change fant også en del på mammatrend de var litt store i str så jeg har f og det passet fint sist jeg ble ikke noe større etter fødsel sist men hadde mye melk (1 l pr måltid) de ble bare mer "fake" dvs bestod bluanttesten med glans. Bare husk å kjøpe store ammeinnlegg i ull minst str l. Ammegenserene fra boob er supre, klær fra la-vida.no med ammeløsning er også supre fant en superkjole der. Lykke til;)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Change ja.. Jeg har kjøpt en der med i-cup.. Og så anbefalte hun at jeg kom tilbake et par uker etter fødsel, så jeg kunne kjøpe flere når melkemengden hadde stabilisert seg litt, for å være sikker på å finne mest mulig riktig størrelse. :-)
tine0810 Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Enig med de over at Change er bra! Har de siste årene kjøpt alt undertøyet mitt der. De har veldig gode basictruser også som er nydelige i graviditeten...og rett etterpå:-)
romsa Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2010 Tusen takk for gode tips, alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå