Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale amme-bh for meg/oss som har store bryster? Hadde F/G-cup før graviditeten, nå tror jeg jaggu det er oppe i J-cup (er i uke 36)... Skulle gjerne hatt gode tips til både dette og til topper som kan være komfortable for sånne som meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Change har store, gode og behagelige amme-bh. Har selv kjøpt i str F og G og de har visst opp til J og kanskje enda større. De koster endel, men det er verd pengene. :)

Skrevet

Jeg er samme str som deg og er enig hun over ang change fant også en del på mammatrend de var litt store i str så jeg har f og det passet fint sist jeg ble ikke noe større etter fødsel sist men hadde mye melk (1 l pr måltid) de ble bare mer "fake" dvs bestod bluanttesten med glans. Bare husk å kjøpe store ammeinnlegg i ull minst str l.

Ammegenserene fra boob er supre, klær fra la-vida.no med ammeløsning er også supre fant en superkjole der.

Lykke til;)

Skrevet

Change ja.. Jeg har kjøpt en der med i-cup.. Og så anbefalte hun at jeg kom tilbake et par uker etter fødsel, så jeg kunne kjøpe flere når melkemengden hadde stabilisert seg litt, for å være sikker på å finne mest mulig riktig størrelse.

:-)

Skrevet

Enig med de over at Change er bra! Har de siste årene kjøpt alt undertøyet mitt der. De har veldig gode basictruser også som er nydelige i graviditeten...og rett etterpå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...