İine<3gullgutt Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er så øm i området rundt navlen.. er dette normalt? Når jeg nyser eller trykker lett på er det ømt/ubehagelig!! Fleres som har noen lignene vondter?? Er ikke veldig vondt, men har ikke hatt dette tidligere.. Er i uker 36 +5 i dag :-)
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Magen er jo på sitt største rundt den tiden så det kan være at navlen er i ferd med å vrenge seg hvis den ikke allerede har gjort det. Det kan også være et begynnende navle brokk som ikke er uvanlig når man er høy gravid. Det vil i såfall gå tilbake og kommer av at muskellaget er veldig tøyd dersom det blir veldig vondt må du ta det opp med legen. Det er ufarlig men litt plagsomt.
İine<3gullgutt Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar!! :-) Den har ikke vrengt seg enda, og jeg hååper den ikke kommer til å gjøre det.. Håper det går over snart da :-)
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Hvis den vrenger seg går det helt tilbake igjen (gjorde det hos meg ca 1 time etter fødselen). Da er det sikkert navlen som presses ut det er ikke behagelig nei:/
LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Hadde vondt i navlen pga UVI jeg ...samt under høyre ribbein....og nedrst i magen .
kulemagen10 Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 jeg har oså sykt vondt iorådt rud navlen. spesielt et punkt hvis jeg trykker på det. har et par uker slitt med kraftig forkjølelse, og hver gang jeg hoster er det så vondt at jeg nesten begynner å skrike, og har blitt redd for å host fordi det er så vondt! Ble faktisk innlagt på føden så de fikk sjekket at det ikke var rier jeg holdt på med jeg aner ikke hvorfor jeg har vondt, men det er vel en kombinasjon av mye hosting, magen på sitt største, navlebrokk? og at navelen er veldig nær ved å vrenges?? Det er i alle fall neste uutholdelig nå, men har heldigvis bare 1 uke igjen til termin, så hvis hosten gir seg så skal jeg overleve!!!
Snuskomrusk Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Å hjelpes, stakkars kulemagen10! Hørtes helt forferdelig ut Jeg har mye vondt i navlen ifb. at lillemann sparker, og jeg har en utrolig frykt for at navlen skal vrenge seg :S Når er det vanlig at det skjer, dersom det skjer? Noen erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå