Endelig ny spire i magen Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Var og tok ut 6 egg i går, ringte i dag og 1 egg gar blitt befruktet. Må inn ringe inn kl 9 i morgen for å høre om alt fortsatt står bra til. Så hvis det er det blir det innsett kl 10,45. Har ikke noe god følelse,men jeg vet jo at 1 egg er nok og at dette kan være gullegget. Er det flere her som kun har fått 1 befruktet egg? Hadde liksom vært bedre med 2 i tilfelle det ikke overlever natten...... Lykke til alle sammen
Endelig ny spire i magen Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2010 Det var delt i to så det ble innsett i dag... så nå ruger jeg c",) Vet det er kun et egg som trengs..... men kjenner at jeg ikke har helt trua, sikkert en forsvarsmekanisme. Hvis vi ikke lykkes nå snakket legen om at vi kanskje satser på ICSI neste gang.... Alt bra med deg? Klem
Alid@ Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Så flott at det ble innsett:) Krysser fingrene for at det er gullegget for som du selv sier så er det bare ett egg som trengs!! Lykke til!
RockMyWorld Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 Å så bra at det ble innsett! Det trengs bare ett egg!!!! Jeg krysser alt jeg har for at dette er gullegget. De 2 neste ukene blir vel ulidelig spennende!!!! Alt bra med med meg, nærmer meg ordinær ul, så det blir spennende. Jeg følger med deg her inne, og håper på et POSITIV TEST innlegg om noen uker :-) Rug vel! KLEM
Mirakel <3 Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Så bra at det ble innsett :-) Jeg var ikke så heldig første gangen fordi mitt overlevde ikke.. Har hatt 3 innsett siden da. Er nå på 8 rugedagen på fryseforsøk :-) Nå må du kose deg i rugetiden å visk de vonde følelsene bort...:-) Lykke til!
SuperKlar86Gravid Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Så bra Endelig spire ! Jeg fikk ut 6 egg. Så var det 3 befrukta egg kvelden før innsett, men bare 1 som var "i orden" dagen jeg skulle sette inn. Det skal ikke mer til en DET RETTE egget, og det håper vi at vi har fått
Krystallen Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Ville bare fortelle at jeg var i nesten samme situasjon, jeg fikk ut 4 egg og kun ett egg ble befruktet. jeg er nå snart 9 uker på vei Det trengs bare ett egg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå