Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Vanskelig å lage en overskrift;) Vi prøver på en til liten en.. Jeg vet jeg kan bli gravid. Har to barn fra før, en på 13 og en på halvannet år. Hadde en MA i februar, noe jeg syntes var grusomt. Gikk i tre uker etter at utviklingen stoppet før det ble oppdaget, og etter det ville gyn at vi skulle se om ikke kroppen ordnet opp selv. Gikk ytterligere tre uker uten at noe skjedde og krevde å få medisinsk abort da. Akkurat det gikk helt greit, men den følelsen av at man bærer på noe som ikke blir noe av var fæl. Og nå er det snart november - altså gått åtte mnd, og vi har ikke fått det til på nytt. De andre gangene har jeg blitt fravid på 1. og 2. forsøk. Vet jeg ikke er "berettiget" å klage, da jeg har to friske barn fra før, men jeg blir like lei meg hver mnd når mensen kommer. Siste to mnd har den forøvrig kommet 3 ganger.... Så også syklusen er blitt vanskelig å holde orden på.. Så, venter vel ikke noe svar, men greit å lese om andre i samme situasjon:)
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Kanskje du skulle sjekke stoffskiftet ditt? Kan endre fruktbarheten og evnen til å beholde. Akupunktur er bra for ustabile sykluser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå