spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 I går sa jeg til samboer at vi den første måneden bare skulle prøve i hytt og pine, og se hvordan det gikk. Hahaha. ......... I dag bestilte jeg tester, etter å ha lest her og der blant folk at de ville nok blitt fortere gravide om de visste når de hadde EL. Sluttet på pillen nå nylig, men når jeg begynner å tenke meg tilbake så kommer jeg på at for ca en uke siden så hadde jeg smerter i korsryggen, og mye slimaktig utflod. Dette skjedde når jeg var på pille 15 på p-pillebrettet. Er det mulig å ha EL når man går på p-piller altså...? Sluttet med pillene da jeg hadde igjen 4 stk å ta på brettet, haha, SÅ ivrig ble jeg plutselig på å komme igang Så nå venter jeg på at tante rød skal komme. Hun bruker å komme når jeg har vært uten piller i 3 dager, så vi får se i morgen da... Da blir det vår 1pp når den er overstått
katrineev Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 folk blir jo gravide mens de går på ppiller så da må man jo nødvendigvis ha el kan sikkert variere, men ejg tror nok det er vanligst med el
Gjest Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Når ein går på p-piller skal ein normalt sett ikkje ha EL, men om ein produserar el-slim og kjenner andre EL-symptom veit eg ikkje. Sjølv er eg blant dei få som har fått EL med p-pillen(då korrekt bruk, vel og merke), og det har eg ein 2åring som bevis på. Kan jo vere du har hatt EL, eller så kan det vere noko anna du hadde. Får uansett håpe at syklusen din kjem i "normalmodus" kjapt, slik at du slepper å vente på å kome i gong:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå