Gå til innhold

EL under p-pillebruk..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sa jeg til samboer at vi den første måneden bare skulle prøve i hytt og pine, og se hvordan det gikk. Hahaha. .........

I dag bestilte jeg tester, etter å ha lest her og der blant folk at de ville nok blitt fortere gravide om de visste når de hadde EL.

Sluttet på pillen nå nylig, men når jeg begynner å tenke meg tilbake så kommer jeg på at for ca en uke siden så hadde jeg smerter i korsryggen, og mye slimaktig utflod. Dette skjedde når jeg var på pille 15 på p-pillebrettet. Er det mulig å ha EL når man går på p-piller altså...? Sluttet med pillene da jeg hadde igjen 4 stk å ta på brettet, haha, SÅ ivrig ble jeg plutselig på å komme igang :)

Så nå venter jeg på at tante rød skal komme. Hun bruker å komme når jeg har vært uten piller i 3 dager, så vi får se i morgen da... Da blir det vår 1pp når den er overstått :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk blir jo gravide mens de går på ppiller så da må man jo nødvendigvis ha el :)

kan sikkert variere, men ejg tror nok det er vanligst med el

Skrevet

Når ein går på p-piller skal ein normalt sett ikkje ha EL, men om ein produserar el-slim og kjenner andre EL-symptom veit eg ikkje.

Sjølv er eg blant dei få som har fått EL med p-pillen(då korrekt bruk, vel og merke), og det har eg ein 2åring som bevis på;).

Kan jo vere du har hatt EL, eller så kan det vere noko anna du hadde. Får uansett håpe at syklusen din kjem i "normalmodus" kjapt, slik at du slepper å vente på å kome i gong:) Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...