Gå til innhold

Pergo-spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få pergo selv om man har EL?

Jeg har fått påvist EL hos legen, og har helt regelmesssige sykluser nå. Over nyttår tror jeg vi må ta skrittet å be om hjelp til prosjekt-baby, er det pergo jeg kan forvente å få da eller er det andre ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har EL av meg selv, i allefall utslag på ELtest/monitor hver mnd, og første ledd i "utredningen" vår var forsøk med Pergo, og det er jeg i gang med denne mnd. Første kur. Vi har ikke holdt på i ett år ennå (januar), men siden jeg nærmer meg 35 så går det litt kjappere og få hjelp, i alle fall hos privat gyn. Hvis dere har holdt på ett år allerede er det bare å starte før jul, skal du gå gjennom det offentlige så er det nok litt ventetid å regne med:-) Lykke til:-))

Skrevet

Jeg er i pp 13 nå og har vært til full utredning uten at de finner noe. (har gått uten p-piller siden nov. 2008, men teller bare pp`r fra vi begynte med aktiv prøving)

Mitt neste skritt er egentlig IVF, men jeg vurderer også å prøve Pergo før det. Har EL men tenker at det ikke skader å gi pergo et forsøk iallefall!

Spennende å høre om dere har mer hell med pergo enn uten, ser jo at vi har prøvd sånn ca like lenge :)

Skrevet

Takk for svar dere:-) Hadde kanskje vært greit å begynne med pergo først ja. Jeg er livredd for å sette i gang et voldsomt rabalder når jeg først skal be om hjelp. Jeg er 30, så det burde vel ikke være noe problem å få hjelp.

Det blir spennende å se hvordan pergo fungerer for dere da:-) Lykke lykke til jenter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...