MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 noen sier at dem er så bra, at ungen får mindre magevondt av disse.. er det VIRKELIG såå mye forskjell på flaskene? har liksom driiit mange avent flasker. sitter å lurer på om jeg må invistere i helt nye dr browns flasker hvis de er så gode som noen sier de er. noen med erfaringer??
mammas skatter <3 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 min lillegutt hadde bare dr.browns. du får kjøpt 3 pakk. tror d hjalp på han at han ikke fikk så mye luft.
Hanna30 Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Prøv en først! Jeg kjøpte en, måtte koke den mellom hvert måltid da, men orket ikke kjøpe mange om det ikke hjalp mot luftplagene hans. Prøvde noen dager, og det hjalp ikke. Så da var jeg glad jeg ikke hadde skiftet ut hele flaskebeholdningen:) Bruker Avent jeg også forresten.
meg83 Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har både Avent og Dr.Brown's, og vi merker absolutt ingen forskjell. Har dessverre flest av sistnevnte og holder på å bli gal av alle smådelene.. =P
stjertløvetann Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Har ikke begynt med så mye flaske ennå til lille på 3 uker, men på storesøster merket vi enorm forskjell på avent og dr.brown, og bruker bare sistnevnte. Syns ikke vaskinga er så ille heller jeg, det blir rutine som alt annet. Klar anbefaling fra meg!
Collette Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 De er veldig billige på ebay:) Bare et tips. Vi brukte bare Dr.Brown, så vet ikke hvordan det ville vært med andre merker.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 jeg kjøpte 9 flasker på ebay til 300 kr inkl frakt brand new var de også. her merka jeg enorm forskjell. Men her funka kun standard flaskene og ikke wide!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg har kun brukt dr Brown flaskene, (har flaskebarn) Junior har aldri hatt luftsmerter..ikke som han viser i alle fall, men som sagt, så har ikke jeg prøvd noe annet! Søsteren min bruker avent flaskene, de som har samme funksjon som dr Brown, og hun er veeeldig fornøyd med de, hun har prøvd andre flasker også, men ikke dr Brown! Eneste forskjellen vi har kommet frem til på Avent og dr Brown sine (de som har samme funksjon!) er at dr Browns flaskene har en tendens til å lekke litt! Skulle jeg begynt på nytt ville jeg nok valgt avent sine "kolikk" flasker, for den lekkinga er litt irriterende innimellom!!
Makkapakka Skrevet 29. oktober 2010 #9 Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes Dr Browns flasker var helt håpløse. Merket ingen forbedring hos jenta vår heller.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2010 takk for mange svar! tror jeg bare kjøper inn 1 , og ser om han suger bedre på den enn på avent sine
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Min nevø brukte Dr Brown flasker og han hadde likevel kolikk i 3 mnd.. Så jeg tror ikke den er noe veldig mye bedre enn Avent. Og det er jo så sykt mange smådeler til å bli stein stokka galen av..
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 30. oktober 2010 #12 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg var i samme situasjon, og det var absolutt verdt det! Fikk tre av ei, og gikk lett og kjøpte tre til når jeg merka hvor bra det funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå