lillespire08+10 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Kan slimproppen forveksles med utflod? Er de like av og til? Hehe. Var på do i sted (ja, detaljer!), også fikk jeg på papiret en hvit/blank slimklump. Hmmmm... Noen som vil uttale seg?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Mest sannsynlig er det utflod, eller deler av en slimpropp. Slimproppen er som regel iblandet blod. Kanskje ikke alltid, men det er hovedregelen. Jeg fikk også tjukke slimaktige klumper mot slutten av svangerskapet. Nesten gummiaktige. Jeg spurte jordmor om det kunne være slimproppen, men hun sa at det var nok utflod. Og det var nok rett, for da hun skulle sjekke åpningen min den dagen jeg fødte, så gikk slimproppen. I dette svangerskapet fikk jeg veldig tykk utflod/klumpete utflod allerede i 2. trimester.
lillespire08+10 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar tror kanskje det var utflod, men var liksom litt annerledes også. Spiller ingen rolle, artig læll slimproppen min gikk ikke forrige sv.skap. Eller jo, men under fødsel.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 begge mine sv.skap, kom det gulaktig tjukk slimklump, å JM sa dette var slimproppen, det var mye, så kom det litt senere. (resten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå