LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 begynte på Diana p piller grunnet meget uren hud som 15åring. sluttet to ganger men kvisene har eksplodert så jeg begynte igjen. Prøvd å bli gravid lenge" nå og vært til lege med dette. han lurer på om det er PCOS jeg har. sykluser fra 24-35dager - er det vanlig? meget uren hud, dette tok seg veldig opp når p pilla ble kastet i des. vektøkning mørke hår på leggene og dette øker mørke hår v navlen øker ser jeg og. dette har jeg aldri hatt, men har jo levd på diane i mange år. er 28år. hva mener dere?
Gjest ♥h_ønsker baby♥2pp med pergo Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Hei. Det kan være pcos ja. Jeg fikk ikke diagnosen før jeg sluttet på p-pillen. Men du bør ta en innvendig ul av eggstokkene for å se om det er cyster. + noen blodprøver for å sjekke hormoner o.l.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2010 ja sant, d glemte jeg. har tatt ul for noen mnd siden da ble d påpekt for tynn slimhinne, men sa ingenting mer. blir vel blodprøver når jeg skal neste gang. men er vel en sannsynlighet jeg har det, og da er det noe man har og ikke går bort?
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 2. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2010 var hos hausken idag og snakka med en sykepleier, hun sa d ikke tas prøver for å sjekke pcos.. det har eg lest sa eg, men va visst feil d da. så det visst mest på eggposene. og mine var visst litt i grense land nevnte d mørke håret under navlen så har dukket opp. er ikke lett å vite hva en har da..
Gjest ♥h_ønsker baby♥3pp med pergo Skrevet 3. november 2010 #5 Skrevet 3. november 2010 Ja, det er riktig det at de ser det på innvendig ul av eggstokkene. Men når jeg fikk diagnosen var ul sammen med diverse hormon prøver. F.eks har jeg litt for høyt nivå med testosteron.. (hjelp ) + bivirkningene på PCOS.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 3. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2010 var det eg trodde ang blodprøver. skal til fastlege idag og be om hormonprøver. vil ha svar har jeg det eller ikke. kan ikke forholde meg til du har mulig, kanskje. symptomene bare øker her. verre for hver mnd uten ppiller.
Gjest ♥h_ønsker baby♥3pp med pergo Skrevet 3. november 2010 #7 Skrevet 3. november 2010 Håper du får beskjed om hva du har snart. Jeg syns det var lettende på en måte å få diagnosen PCOS. Fikk diagnosen 3-5 mnd etter p-pille slutt. Legen min trodde det med en gang, og henviste meg videre til gyn. Ingen problem her. Jeg tok blodprøver i en syklus. Måtte ta provera. Jeg tok blodprøver i begynnelsen og i slutten av syklus. For å sjekke hormoner, el osv. Bytt lege om du ikke får den hjelpen du trenger LYKKE TIL )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå