<3Minesmå<3 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Noen av dere som vet om den kan festes i bilen uten base..? Altså, bare med selen? Har ikke et slikt feste i bilen som jeg kan sette basen i så jeg er nødt til å ha med sele.. Noen som har erfaringer med det å hvordan synes dere det fungerer? Har BeSafe Izi sleep nå, men synes den er aalt for tung å bære rundt på.. Så derfor vil jeg bytte.
konemor82 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har denne og det går helt fint å feste med vanlig sele. Det står bildebeskrivelse av hvordan den skal festes på siden av setet. Magedelen av beltet går over fotenden på stolen, og brystdelen går på baksiden av ryggen på stolen. Veldig greit!
Anonym' Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Hei - hvis du mener babystolen (den første man har til barnet), så går det strålende å feste med trepunktsbilsele uten base. Vi har et slikt sete (har basen også), og har brukt det både med og uten base. Egen bruksanvisning medfølger stolen. Selvsagt mer tungvint enn med base, men likevel helt overkommelig. Bare en vanesak om en er vant til base
<3Minesmå<3 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 høres bra ut! Men fikk også høre at man ikke trenger å feste basen i noe om man skal ha det? Men jeg kan ikke se for meg at den skal bare ligge løst i sete?
Anonym' Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Ps. Viktig informasjon er jo også at selve basen kan festes med trepunktselen!!! Du kan altså bruke base også, selv om bilen din ikke har isofix. Vi har brukt basen i bil uten isofox, og nå i vår nye bil med isofox! Anbefaler deg absolutt å kjøpe med base!
*LillaMeg* Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Det går veldig greit å feste den i bilen med bare beltet, veldig enkelt og.. Eneste minuset er at beltene noen ganger er så korte at stolen står veldig bratt, men dette gjelder kanskje flere seter og.. Også er det tungvindt å sette barnet nedi stolen når beltet er festet.. Må liksom ta han under beltet.. Men det går greit.. Men det enkleste er selvsagt base..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå