Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag vært hos frisøren for å gjøre meg fresh til fødsel. Har spist veldig sterk kyllingrett til middag og til dessert har jeg spist varm sviskekompott (som vanligvis tømmer hele systemet hos meg). Skal før leggetid tigge meg til så mange runder som jeg kan få hos samboeren, for så å håpe det gjør underverket. Så nå sitter jeg bare å venter på at ting skal begynne å skje. Har enda 13 dager igjen til termin, men jeg er så utrolig klar og lei av å bare gå rundt å vente. JEG VIL HA EN OKTOBER BABY!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Lykke til :) vi har jo ikke annet å gjøre enn å prøve ut triksene :) god tid til det nå. :) jeg har vært til akupunktur idag, og nå har jeg stimulert brystene :) 17 dager igjen jeg da, så bør vel ikke håpe for mye ennå :s

Skrevet

Oki, så da har samboeren min enda en jobb, å stimulere brystene. Kom gjerne med flere tips, får jeg er klar for alt. Trur faktisk at i morn så skal jeg skrubbe gulvet på alle 4 for å se om det hjelper :)

Skrevet

I mannens sæd er et stoff, som også finnes i modningspillen ;) Så bare få han til å fyre løs =D Haha!

Og hvis du i tillegg får orgasme, så skaper jo det sammentrekninger..

Klarer du begge ting samtidig, så ligger du fint an=D

Skrevet

Og samtidig stimulere brystvortene, må prøve det ut :D

Skrevet

Jeg støtter ! Vi skal heie herfra, vi! haha! Lykke til =D

Skrevet

Godt at noen heier, kanskje humøret blir bedre av det ;)

Skrevet

Hehe :-) Stå på!! *heier*

Skrevet

Ingen baby enda, skal fortsette å prøve ;)

Skrevet

Tror dette må formidles til mannen med litt innlevelse, så det ikke blir snakk om prestasjonsangst og hele kvelden går i vasken! "husk å gjør sånn, også sånn her, og sånn samtidig" tror jeg kan ta lysten fra hvem som helst.

Har også lest at å ligge høyt med overkroppen og beina i været skal hjelpe, da kan mannen trenge lengere inn, men vet ikke helt om jeg hadde klart det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...