babyfeber Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 nå har jeg gått en og en halv uke over mens. jeg har vært spent og bekymret. redd for å teste meg for jeg vil ikek bli skuffet. men i dag måtte jeg bare bite i det sure eplet å ta mot til meg. jeg kjøpte testen, dro til svigermor å satte i gang. 5 sek jikk det før jeg så en +. nei, vent litt nå tenkte jeg.det står i bruksanvisningen at det skal gå 2 min. den er positiv! hærregud! den er positiv! alt går gjennom hodet mitt.. passer det nå? hva skal jeg gjøre? er dette riktig? skal jeg ta en ny test?vi ble enige om å ringe legen i mårgen.jeg vet ikke hva jeg skal tro. men jeg kjenner meg lykkelig å håper at dette er virkelig!
Hjerteskatten<3 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Åååh så utrolig moro, gratulerer så mye!)))))
babyfeber Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 tusen takk:D det skjedde så fort:S hehe, men jeg stoler på testen:)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Gratulerer så mye! Kan tenkte meg hvordan du har det, hehe
StoltHønemor<3 Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Gratulerer så masse Du får komme deg over til 1 trimester der resten av gjengen er:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå