Gå til innhold

Du vet du har gått over termin når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tenkte jeg at vi som har passert terminen, men fortsatt venter, kunne komme med litt morsomme handlinger fra hverdagen... Hva gjør dere for å prøve å få i gang fødselen? Hva spør folk rundt deg om for tiden? Noe annet som kjennetegner en som er på overtid?

Du vet du er på overtid når:

- Du har kanel på frokosthavregrøten, selv om du egentlig ikke pleier å ha kanel på havregrøt.

- Du har hatt mer sex de siste to døgna enn du har hatt de siste fire ukene til sammen!

- Du har lyst til å kaste noe hardt på den ene dama som jobber på butikken, fordi hun sier (for fjerde gang DENNE UKA) "Næmmen... kommer du i dag også da???"

- Du frivillig blir med å skifter til vinterdekk på bilen, og bærer sommerhjula opp den lange trappa til loftet der de oppbevares...

- Kiropraktoren din synes synd på deg som er over termin, så han sier du ikke trenger å betale for behandling før etter babyen har kommet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Hver gang du ringer noen, spesielt mannen eller foreldre, blir de oppspilte, nervøse el.l., når det du egentlig bare ringer for er hva man skal handle eller noe sånt. Og evt får "kjeft" fordi man starter samtalen feil - feks...."Eh....er du langt unna?..." "HVAH!!!SKJER DET NOE NÅ??!" "Neeeeei...." "Jammen så ikke snakk sånn at det høres sånn ut da!!?!!!" Hehe...

Skrevet

He-he, er ikke på overtid selv, men kan kjenne desperasjonen ose litt av disse handlingene, ja ! :-) :-)

Skrevet

høstbaby2010~på OVERTID!!

hehe, kjenner meg SÅÅÅ igjen da jeg gikk 10 dager over med nr1. Ikke kommet til termin enda nå da, men blir sikkert noen dager over denne gangen også ;|

Skrevet

hehe ja dette kjenner jeg meg igjen i;-D Mer sex de siste dagene enn de siste par mnd til sammen... og ikke noe romantikk nei - mannen har å levere varene!

du vet du er på overtid når:

- du leeeengter etter smerte og hver gang du går på do håper du å finne slim i trusa

- "alle" du treffer spør om du ikke snart har tenkt til å føde (JO selvfølgelig!!)

- du er så rastløs at du begynner å vaske vinduer halv elleve på kvelden og samboer / mannen tror du har gått fra vettet

Skrevet

OI! kjenner igjen den rastløsheten på kvelden altså.. Morsomt at flere har det sånn! Kribler i hele kroppen, og jeg er sikker på noe skal skje, og vil jo ikke sove (hehe...som om jeg ikke hadde våknet om fødselen hadde startet)!

Skrevet

hahaha dette kjenner jeg så godt igjen fra sist og vet det blir sånn denne gangen også!

Du vet du har gått overtiden når mannen din ber om nåde og syter til vennene sine om at du er blitt sexoholiker. Når det kommer fra en mann som er vant å få daglig trim er det ille.

Min har allerede sagt at han både gruer og gleder seg til siste innspurt denne gangen. Hahaha jeg ler meg skakk av leketøyet mitt;P

Skrevet

HESTESTUDINA *fødeklar!* - kjenner igjen den ja. er ikke på overtid ennå da, men tør nesten ikke ta opp telefonen å ringe noen for tiden.

rakk ikke ta telefonen tidligere i dag da svoger ringte, første han sa når eg ringte opp igjen var " hoff, ble litt nervøs, trodde dere var reist for å fø jeg nå"

hver gang jeg puster litt dypt, pga jeg sitter vondt i sofaen, eller får en "liten ri" snur sambo seg å sier " skjer det noe nå?!?!?"

Skrevet

he he:) Mrs. Fix It- stor+liten: Samboer spør meg bare jeg bytter stilling i senga om natta "Skal vi kjøre på sykehuset??" he he...noen som er litt nervøse ja..

Skrevet

Genialt...hehehe må bare le av dette.. kjenner meg så godt igjen at det nesten er skummelt.. og jeg er ikke på overtid så kommer jeg så langt syns jeg nesten synd på mr. samboer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...