Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt babywatcher da jeg ble utolmodig og ivrig etter å lete etter liv i magen:p

Så da den kom med posten i går ble jeg sååååå glad!:D endelig skulle jeg få høre hjerteslagene til min lille!:D

Etter litt leting fant jeg eg hjertelyd litt over trusekanten litt til venstre, herlig lyd! men fant også en litt til høyre! Er det tvillinger?

Har noen funnet ut selv at det er tvillinger i magen ved hjelp av babywatcher og lignende?

Er forresten 12+4, og første ul er ikke før om 5uker:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det to raske hjertelyder og var de like sterk??

Din hovedpulsåre ligger på høyre siden, men har ferre slag pr minutt enn babyens...ca halvparten så mange. Du kan også vært heldig at babyen ligger midt i fostersekken og at det på den måten gir lyd på begge sider.

Skrevet

Di er like raske... men om babyen ligger midt i fostersekken burde jeg ikke høre hjertelyd på midten og da? for der hører jeg nemlig iiiiingenting...Frustrerende å ikke vite sikkert! Nei den ultralyden skulle vært før:p

Skrevet

jo det burde du jo da. Kanskje det gjemmer seg to inni der :P

Du vet du kan bare bestille hos en privat dersom du ikke orker vente helt til ordinær UL.

Skrevet

Det kan ogsaa være "ekko" fra morkaken. Husker jordmor hørte det fra sist jeg var gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...