Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amalie er fint, men Amilia var utrolig rart. Hvorfor ikke bryte ørlite med moten, og heller ha et navn som slutter på en annen bokstav enn A?

Skrevet

har egentlig ikke tenkt så mye på at det slutter på A, men synes det er fint..:)

Skrevet

Foretrekker Amelia, Emilie eller Emilia.

Skrevet

Liker Amalie, Amalia, Emilia, Amelia.

Amilia var ikke pent. Oppkonstruert.

Skrevet

Amilia, Amalia, Amelia, Emilie, Emelie, Amalie *snooooork* Amilia har jeg forresten aldri hørt før. Er det et navn?

Skrevet

Jeg vet at du ikke vil kalle barnet ditt Amelia fordi en annen jente på samme sted nettopp fikk det navnet. Jeg synes Amilia blir så likt at hun like gjerne kan hete Amelia, som etter min mening er utrolig mye penere.

Skrevet

På mine sønners avdeling i barnehagen var det en Amilia og to Amilie. Ja snoooork sier faktisk jeg også. Og nå er det jommen to Amilie på den sfo-en han eldste går ogsã!! Selv om vi har flyttet langt. Og så tok det barna en stund å lære hvem som het AmiliA og AmiliE osv..og det var sikkert ikke så artig heller

Skrevet

Litt arti å lese alle de forskjellige måtan å konstruere navnet på ved å snu litt på a'an og legge tell litt e'a over.... ikkje helt lett å skille dem fra hverandre nei, så æ vil bare komme me et litt annerledes forslag, men som alikevel har nån av lydan:

Ayla (hete ei i nabolaget her, eneste æ vet om me navnet, fint syns æ!)

Skrevet

Syns Amilia var pent jeg. Har ikke hørt om noen andre som heter det, og det var ikke for jålete heller :-)

Skrevet

Synes det er fint, jeg. Men foretrekker Amelia eller Emilia.

Skrevet

Et ok navn, verken mer eller mindre.

Foretrekker Amalie, Amelia eller Emilie/a.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...