Gå til innhold

Noen som har gått opp 7 kg +++ siden de ble gravide??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hører til i 3 trimester men henger meg på :P

jeg er i uke 30+4 nå, og jeg har gått opp hele 19 kg til nå.

(fra 60kg-til 79kg)

og jeg spiser og drikker sunt. bare litt godteri i helgene.

så jeg satser på at det er mye vann i kroppen..

men lurer på hvor tung jeg blir til slutt :P haha-'

gikk nesten ikke opp i starten bare 1 kg fram til for en uke siden og vips så er jeg oppe i 7 kg.

Men vannet i kroppen har meldt sin ankomst nå så jeg håper det er mest vann. Alle klær passer enda heldigvis :)

er 26 uker i dag :)

Annonse

Jepp, jeg har gått opp 10-11kg (26+1) - men HI, jeg veier likevel mer enn deg, for jeg veide litt for mye da jeg ble gravid, jeg klarte aldri å kvitte meg med de 20 gravid-kiloene fra første svangerskap...

Hvis du spiser normalt, ikke mye godteri og slikt, så er det egentlig ikke så mye du kan gjøre ved vektøkningen - da er den vel som den skal være for deg? Jeg spiser for mye sjokolade og drikker cola, så jeg kan egentlig bare skylde på meg selv...

Endelig en tråd der noen går OPP i vekt!! Får jo helt hetta av å lese om de som har lagt på seg en kilo eller tre. Her er jeg oppe 8 kilo, og er i uke 20. Kommer nok helt sikkert opp i ganske mye til. MEN amming etter fødselen er jo vanvittig effektivt da. Iallefall trøster jeg meg med det :) Spiser normal mat, men litt mer enn vanlig. Heller spise mat enn å gå rundt å være sulten!!!

Jeg la på meg over 20 kilo sist (sluttet og veie meg:). Klarte og bli kvitt en del men hadde ti kilo ekstra fra forrige svangeskap nåre jeg nå ble gravid.

Denne gangen har jeg avgjort at jeg veier meg ikke i det hele tatt! Jeg trener, spiser sundt. Spiser ikke snop,chips eller drikker brus noen som helst dager. Og er generelt forsiktig med og ikke legge på meg, jeg er bare 14 uker og VET at jeg har lagt på meg i alle fall 5/6 kilo allerede.... Men jeg kan ikke gjøre mer enn mitt beste og det kan ikke noen av dere heller, la oss nyte svangerskapet og gjøre så godt vi kan ihh til vekten :)

Slanke oss kan vi gjøre resten av livet, så kan vi kose oss nå :)

(med måte:)

Annonse

Opp 10 kg her=) Og er bare 21+5;)

Har tro på at såfremt man har et normalt og sunt utgangspunkt og fortsetter med gode, sunne matrutiner og noe bevegelse i svangerskapet, så tar kropen det den skal ha. Vi er alle forskjellige, og en hver kropp er gravid på sin helt egne måte som passer akkurat deg og ditt barn best. Jeg spiser sunnere enn mange, mye frukt, grovt, grønnsaker, lite snop osv.(ikke noe slankemat da, aldri lettprodukter og denslags tull;))Men kroppen hadde åpenbart behov for litt flesk på rumpa når jeg bærer lilleskatten i magen. Og det er jeg hundre prosent komfortabel med.=)

Ingen slår meg, hehe, jeg er 16 uker og opp 9 kilo! Men jeg skal innrømme at jeg har vært litt for hard på smågodtet, huff! Forrige gang gikk jeg opp 30 kg, men 15 kg forsvant noen dager etter, så har tydeligvis masse vann i kroppen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...