Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Selv om en ikke skal ta spådommene på alvor men alikevel så sitter det litt i Blitt sådd av to forskjellige her inne, den ene sier graviditet førstkommende mars/april & hun andre før om ikke 1 år og noen mnd. Blit litt lettere forvirret...
Tante_Esel Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 ja... jeg vet hvordan det er... selv om jeg spår selv, så blir jeg jo spådd selv også... men har alltid funnet ut at det er en god grunn til at de har sagt den og den mnd....til meg... som ikke har stemt.-... for eksempel fikk jeg besked om graviditet i mai, men ble ikke gravid, fikk heller time hos gyn. ' Nå ble jkeg spådd okt. flere ganger.... og nå kom henvisningen til prøvcerør... så... kan hende mnd har noe å si, selv om vi tar feil.... hold motet oppe! Jeg vet det ikke er lett... har5 selv prøvd i 2 år, og vet at en spådom kan være entetn oppløftende eller nedtrykkende.... håper dette ga deg et litt annet perspektiv! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå