lykkeliten1 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Har akkurat avsluttet pergo 5. dag. Lurer på hva som er vanlig i forhold til syklus. Har dere EL som vanlig, tidligere eller senere. Står det noe om hvor mange dager etter avsluttet kur EL kommer i pakningsvedlegget tro? Har vanligvis EL på dag 14-15.....
prøvende Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Hei! i vedlegget mener jeg å huske at el kommer ca 5 dager etter at siste tabl et tatt. men etter alt jeg har lest her inne kan den komme alt i mellom 5 og 10 dager etter. jeg har hatt lange sykluser tidligere, men etter min 1. runde på pergo denne mnd fikk jeg normal syklus, og har nå hatt el på dag 14. dvs 9 dager etter siste tabl. Det var meg, men tror som sagt det er mange muligheter:)
brutussa Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 er i gang me andre pergo-kur nå. gynekologen sa at jeg kom til å få el ca dag 16, og det stemte på meg første gang ihvertfall.
lykkeliten1 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg bør kanskje begynne å teste etter EL nå jeg da....Men uansett spiller det jo ingen rolle. Koser oss uansett annen hver dag uansett....i denne perioden..........
prøvende Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 min gyn sa også at det burde gå max seks dager siden mannens sædavgang, men at han burde spare opp i 3 dager før vi hadde sex dagen før el, og de to dagende etterpå. Så ikke vet jeg, er tydelig flere holdninger når det gjelder dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå