Gå til innhold

Trenger stellebord med plass til klær i...tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne godt kjøpt brukt stellebord og ser på finn.no daglig.Synes det er så dyrt med stellebord med skuffer hos foretningene...

Noen som har gjort kupp? Ønsker med skuffer og badebalje...hjul også kanskje....

Tenk at vi skal i gang med bleieskift igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnas Hus har tilbud på ett nå, til 1499,-. Stellekommode med skuffer, hjul og badebalje.. og såpekopp:P

Skrevet

Vi har kjøpt en helt vanlig kommode med 6 skuffer i, så har jeg kjøpt en stellepute til å ligge opp på. Har hylle på veggen over til div., samt at jeg har salver og våtservietter o.l. i øverste skuffen, og klær i de andre.

Har badebalje på stativ ved siden av. Mye enklere!!

(Baljene i stellebordene er ofte små også...)

Skrevet

Vi har rett og slett kjøpt en Malm-kommode i riktig høyde fra Ikea, med sånn skumgummimatte med kanter oppå. Badebalja må nok stå på kommoden ved siden av som er litt høyere, og bare løftes ned ved behov, men jeg regner med det går greit.

Skrevet

Den skal jeg lokke min mann med å se på i kveld:) Egentlig hadde vi tenkt å gjøre det billigere, men denne ser det ut til at vi kan bruke som kommode etterpå også.

Skrevet

Hva pris havnet du på da?

Skrevet

Takk for gode tips!

Skrevet

Hadde vanlig stellebord til førstemann... synes det var upraktisk... Lite plass, klumsete med badekar under, skvetting på det som lå i de to hyllene... Jeg har brukt denne kommoden på 2 barn, og skal bruke det på den ventede babyen nå :))

Kommoder finner du fra noen hundrelapper, til flere tusen... Alt etter merke... Du finner en flott en til rundt tusenlappen, litt under.

Min er 99 cm høy, perfekt for meg (jeg er 170 høy), så er den 90x40 sånn ca, tror jeg.

Kjøpte stellepute i utlandet for 70 kr, men dette selger de jo på mange forskjellige butikker her også, for sikkert 2-300 kr.

Skrevet

Søk på finn.no, masse billig der. Kjøpte en Cam med skoffer, stellematte, badekar og hjul. Selgeren bor faktisk i samme by..

Skrevet

Malm kommoden funker superbra!

Skrevet

Vi har stellekommode fra Babydan - Tarok eller noe sånn, kjøpt på babyshop. Det koster litt, men det er kjempepraktisk og fint! Og det kan brukes som en vanlig kommode når man er ferdig med stellebord-tiden...!

Skrevet

Anefaler stellebordskommoden fra Ikea, den er knall med tre rommslige skuffer i, og fin stelleplass. Den har riktignok ikke badebalje integrert, men den kan man jo kjøpe utenom.......

Skrevet

Enig med deg, To trollunger + en spire. Vi har kjøpt malm kommoden med 4 skuffer og en tykk og god stellematte fra Barnashus....ble vel ca 1000kr, for begge deler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...