Hippo77 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Vi har en datter på snart 2 år som vil at vi skal sitte/ligge ved sengen til hun sovner. Til nå har ikke dette vært veldig stort problem, for hun sovner ganske greit i løpet av 20-30 minutter. Men det har seg sånn at jeg er gravid og vi venter en liten lillebror i januar. Jeg sliter med en låsning i bekkenet og synes hele leggesituasjonen begynner å bli slitsom (og vond!). Det er jeg som stort sett legger datteren vår. Jeg skulle ønske vi kunne lære henne til å sovne alene før babyen kommer (slik at det ikke blir omveltning på alle områder for henne..) Noen som har erfaring fra lignende situasjon - eller som har noen gode tips å komme med? Takknemmelig for alle svar.
emili78 Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg forstår situasjonen din. Men et lite tips kan være å flytte seg litt og litt ut fra rommet hennes hver dag. Til slutt sitter du uttafor rommet hennes. Min to åring vil ha døra helt oppe, og det får hun. Tror hun liker å høre oss:-) Lykke til :-)
soleia Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Me har pleid å sitje på rommet i ein godstol med laptop og surfe på nettet, utan å sjå på han, fram til han sovna. Etter kvart har det gått seg til at me gjekk ut litt før han sovna, og pusla på kontoret i naborommet med døra opa. No kan me som regel gå ut rett etter å ha sagt god natt, og den puslinga er ikkje så viktig heller, så det går seg til sakte men sikkert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå