curlymamma Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 noen råd mot søtsug..har lyst på noe søtt hele tiden.spiser ikke mye men litt for hverdag.har en aktiv gutt i magen er litt redd for at det fordi eg spiser litt snop hverdag;)
Puppemamma Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Prøv å bytt ut med litt frukt kanskje hvis du ikke spiser mye er det jo ikke noe problem da. men ungen er jo mer aktiv hvis den får sukker men syns da min har vært veldig aktiv hele tiden, og jeg har frem til nå (uke 34,35) ikke hatt lyst på noe søtt i det hele tatt så dette har vært den beste slankekuren for meg Men nå har jeg begynt å få mer lyst på sånt jeg også,
Super-Mish Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Min gutt er sprelletroll uavhengig av hva jeg spiser
Ella <3skatten min<3 Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Bytt ut med frukt som Amazing86 foreslår her - og hva med å bare kvitte seg med alt som heter snop i huset ? Hvis du ikke har det liggende, så kan du jo heller ikke spise det! Vanskeligere enn det er det faktisk ikke !!!!
curlymamma Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 spiser også frukt.men skal prøve så godt eg kan å ikke spise snop,men julen kommer snart og det er så mye godt som følger med...men eg må være sterk ...men det er godt å høre at det kanskje ikke bare er snopet som gjør guttten min aktiv:)er veldig gla for at det er mye liv i magen:) takk for rådene;) lykke til alle sammen med den flotte svangerskapet:)og fødselen:)
Baby Bliss Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Oppskjært frukt med mager vaniljekesam stiller mitt søtsug!! Nam nam!!
Hera_75 Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg spiser litt snop hver dag, og tenker at det ikke er så skrekkelig farlig, så lenge jeg får i meg masse sunn og næringsrik mat i tillegg... Ikke store mengder, det er kanskje en liten (30 g) sjokolade om dagen eller tilsvarende.. Må ha det, bare må ha det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå