curlymamma Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 er det noen gode råd..har en veldig aktiv gutt i magen som sparker helle tiden,tror mye det fori eg spiser kanskje litt mye snop.prøver så godt eg kan får å begrennse det men er ikke lett;)det er ikke masse snop eg spiser men litt for hverdag...
Snuskomrusk Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Samme her, blir noe søtt hver dag :S Men tenker i mitt eget lille hode at så lenge jeg spiser sunt og regelmessig utenom, kan det ikke være verdens undergang Så får jeg prøve å spise bare halvparten av alt det snopet jeg egentlig har lyst til å trykke i meg
SnekkerPelle Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Har dessverre ingen råd. Jeg har det akkurat på samme måte. Søtsuget startet nå i 3.trimester.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 har ALLTID hatt skikkelig søtsug, men har klart å begrense meg, helt til nå på en måte, den siste tiden vil jeg hele tiden ha noe søtt, men prøver å begrense meg lit litt godter/sjokolade etter at snuppa har lagt srg om kvelden. så har nok ingen råd. men slutter nok med det etter fødselen, for sjokolade og brus ol. gir den lille luft i magen..
Traveltobarnsmor! Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Eg har det også sånn... har ikke noe snop i hus i dag og nå leter eg etter noe som kan tilfredstille behovet. Da ender eg jo opp med å spise alt mulig for å se om det funker... da er det vel like greit å spise en sjokolade el noe for å bli ferdig med det? Har hatt et par kvelder hvor eg skar opp masse forskjellige grønnsaker og dippet i tortilla dip...da ble eg mett hvert fall. Alt kommer i diller, har eg fått smaken på noe så spiser eg det flere dager på rad Har så lyst på svineribbe til middag, har letet i butikkene rundt her i en uke , men de er tom!!! Lykke til, beklager at eg bare kunne si meg enig og ikke gi deg gode råd
Fru.Antonsen Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Spis frukt og grønnsaker isteden. Foreksempel, skjør gulrøtter på langs så du får 4 strimler av hver. Dypp de i dip og bruk mager kesam så kan du spise dette til det tyter ut av ørene Lag frukt salat/spyd skjær opp epler, meloner, jordbær + + bare vær kreativ. Det ser så mye mer innbydende ut og det er også veldig sunt
enits40 Skrevet 28. oktober 2010 #7 Skrevet 28. oktober 2010 Har også ofte lyst på noe søtt, men klarer heldigvis også å motstå det endel. Tror jeg fikk skrekken etter at jeg gikk opp ca. 30 kg i forrige svangerskap! :-) Rosiner hjelper faktisk meg. Og frukt, til en viss grad. Er jeg desp, tar jeg noen ruter med kokesjokolade, for det synes jeg ikke er så godt at jeg vil forspise meg på det! Men det skal sies at jeg unner meg en skikkelig godisdag en dag i uka, da - og da sparer jeg ikke på noe! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå