Skedsmo(r) Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Hei Er det noen som vet om vi kan begynne å gi vann til baby på 3 mnd.? Jeg full ammer enda.
2010 Mammaen Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Du kan gi kokt vann, men hvorfor vil du det? Det er ikke nødvendig å gi vann til babyer som fullammes. Det kan klusse til ammingen fordi det skaper en falsk metthetsfølelse. Jeg ville ventet til babyen begynner med fast føde å introdusere vann. Her i huset foretrekker baby vann foran melk og det er ikke noe stas for meg som så gjerne vil fortsette å amme.... :-(
Gjest Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Du kan fint gi vann til baby på 3mnd. Bare pass på at vannet er kokt og at det ikke er for kaldt (siden babyer ikke helt klarer å regulere temperatur selv)
Trio? Skrevet 28. oktober 2010 #4 Skrevet 28. oktober 2010 Vi kan begynne å introdusere vann for babyer når de er 3 mnd. slik at de blir vant med det som tørstedrikke når de blir eldre. :-) Bare husk å koke det først og avkjøle det :-)
Skedsmo(r) Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 jeg tenkte bare å gi par tsjeer om dagen bare for å venne henne til vann også har jeg hørt at noen sjeer kan stoppe hikken til barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå