lilleknertn<3 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Etter 3 netter med voldsomme magesmerter, så tok jeg mot til meg idag og tok en test! (Måtte få den bringa hit av ei venninne ) CB digital lyste etter bare ca 40 sek "GRAVID" til meg!! :D:D Nå kjenner jeg at nettene med sinnsykt vondt var verdt det Skal skyndte meg avgårde til byen og kjøpe cb med ukesindikator også! Åsså må jeg vel se om jeg finner noe jeg kan gi mannen min, sammen med testen Oi, er litt i sjokk nå ja Etter mine beregninger så er jeg 4+4 idag. Ha en fin dag alle sammen!
lilleknertn<3 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2010 Tusen takk alle sammen! Var og skaffet meg en cb digital med ukesindikator, og på den sto det gravid 2-3 Helt uvirkelig! Har vært og kjøpt en bamse som holder en pute som står : Verdens beste pappa på, som jeg har pakket inn sammen med den ene testen jeg tok Sitter og venter på at mannen skal komme hjem og få seg en overraskelse Dette er vårt første barn, og første gang jeg har testet positivt, så dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå