Gå til innhold

Hva skjer?! hihi,*håper*

Anbefalte innlegg

Jeg er småkvalm nesten hele tiden,hodepine,trøtt,uggen,slapp,løs mage og har innimellom småblødning.......det er litt i underkant 2 uker til mens...Kan jeg ta test,eller er det for tidlig? Eller er det bare mensen som kommer? Eller er jeg bare syk??

Spent på om det har blitt bolle i ovnen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142489712-hva-skjer-hihih%C3%A5per/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok det er tidlig å teste 2 uker før mens... Det er jo da man bruker å regne befruktningen fra. Jeg ville ventet iallefall 10 dager før jeg testet.

Selv merket jeg ingen symptomer før jeg var 5 uker på vei. Da kom ømme pupper og tissatrengt. Først i uke 7 jeg merket noe til kvalmen...

Men du får ha masse lykke til! Hvem vet, kanskje er du i ferd med å få deg en liten huleboer!

Hvis det er 2 uker til du skal ha mensen er det jo veldig lite sannsynlig at du kan være gravid. Mest sannsynlig er det eggløsning som er på gang. Den bruker å kommer ca 2 uker før forventet mens. Du kan jo ta en EL-test å se om du får utslag på den.

Noen kan også blø bittelitt når de har EL. Har du i tillegg slimete utflod ville jeg nok hoppet på mannen de neste dagene c";)

Et lite tips om du vil lære mer: www.pernille.info.

Lykke til .)

Takk for svar:0)

Tok test og den var jo neg...*skjønte nesten det* ;)

Men har hatt den kvalmen,småblødning etc siden mandag,og jeg kan vel ikke ha eggløsning etc i 4 dager?! :-s

10 dager er veeeldig lenge å vente, men må nok gjøre det :)

Men det er grusomt å gå småkvalm og uggen i kroppen :-s

Kanskje jeg brygger på noe...

(12 dager til ikke-mens)

Vet heller ikke om jg har 28 dagers syklus...hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...