Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De må jo utgjøre en del av vektøkningen, de har blitt enorme..litt irriterende!

Hvor mye kan en pupp veie liksom? Sikkert et merkelig spørsmål, men skal de slutte å vokse snart, haha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi...må le litt av deg - vittig :) Men jeg forstår hva du mener med irriterende!!! Jeg har alltid hatt ganske store pupper, men da jeg ble gravid, tok det jo heeelt avgårde. De vokste jo ut av dimensjoner, syns jeg - ikke noe gøy!

Men bare vent til etter du har født!!! Når du skal produsere melk!!! DA tar det av da!!! Så eh...vi har noe i vente å - når det gjelder brystvekst ;)

Skrevet

Jeg veeet, og når de er SÅ store nå så blir de enorme etter fødselen!! SHIT!

har veldig små pupper til vanlig, og nå de muggene..herreguud! Gleder meg til jul for å finne kjole, not....det kan bli en utfordring med den nye kroppen hehe.

Skrevet

Hhahaahha!!!! Jeg føyer meg inn i vannmelonklubben :D

Oh my god.... Husker sist i ammetiden ja - Dolly Parton gå hjem å legg deg ;)

Skrevet

Hihi...it`s not only only!!! Mennene er jo veldig fornøyde da :) Jaffal min :)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen! Har ikke små bryster til vanlig, men nå har jeg fått bryster i klassen "Pamela Anderson" og jeg er sikker på at hver pupp må ha økt med 1,5 kg hver (!). Har til nå lagt på meg 5 kg (er 16 uker på vei) og man kan faktisk se at brystene har skylden for den største vektøktningen. Slik var det med nummer 2 også, og jeg synes ærlig talt at det er lite tiltalende. Kjenner jo ikke igjen meg selv, så når melka først er på plass kommer jeg nok til å se veldig delikat ut med enorme bryster (er forøvrig liten av vekst så jeg blir nok heller å se komisk ut fremfor delikat) ... Men hva finner man seg ikke i for den lille spiren i magen? ;-)

Skrevet

Jeg og!

Har vanligvis små/medium bryster nå er de ENORM, synes de er mye større enn forrige gang. Har måte kjøpe nye bh for lengst og nå ser jeg at jeg er nødt til å kjøpe enda en gang. Håper de snart slutter å vokse!!

Synes ikke de er noe fint nå, og kjenner at de veier meg ned!! Føler synd i dem som har disse til vanlig- dette er slitsomt :P

Skrevet

Tell me abot it. Jeg har d til vanlig eller dd, men nå har jeg fått f. Lykke til med å finne bh'r i str 70f.... Herregud altså. Har gått opp 4 kg ca er i uke 22 så lurer på hvor mye som er baby og hvor mye som er bryst..

Hvilken str bruker dere i bh nå? og hvor kjøper dere disse bh'ne? Trenger desperat et par nye, men vil ikke legge så mye penger i det siden jeg sikkert går opp mer når melken kommer og de går vel ned engang også...

Skrevet

Jeg hadde ganske store bryster i utgangspunktet, noe som egentlig er litt rart siden jeg er 166 cm høy og veide 48 kg. Har nå gått fra å bruke str 75 D i BH over til 70 F og enda vokser de. Forøvrig eneste plassen jeg har fått strekkmerker også. Er i uke 31. Gruer meg veldig til melkespreng, de kan neppe bli større nå. Ser jo helt teit ut på min lille kropp! :P

Forøvrig så har Change masse fine bh'er i store str, men de er dog litt dyrere enn vanlig da :)

Skrevet

Trøste, jeg har aldri trengt å bruke bh før. Har kun gått med trekantbikinier fra hennes for at knyttingen i nakken skulle henvise til at jeg faktisk er jente, tross flyplassbrystet. Hadde 70A. Er nå 21+5 og har vokst ut av først 70A, så B, C, D, DD og er nå i besittelse av en bh i størrelse 70F. Ante ikke en gang at det fantes. Måtte få hjelp i butikken til å finne riktig størrelse, hahaha, har jo aldri vært i bh-butikk før. Ser ut som om jeg har lagt inn silikon. De står rett ut og blodårene sprenger. Trøste. Mannen liker å ha lyset på når vi skal "ha oss>" foidi han føler seg utro i mørket! Puppene er så annerledes. Hahahah

Skrevet

Hehe :) Jeg har aldri hatt så store pupper som jeg har nå :) Jeg har ikke så store i utgangspunktet, og jeg må bare si at sambo elsker dem som de er nå. Han syntes kanskje at de er litt for harde. Jeg syntes også de er store nå og skulle ønske de holdt seg slik,bortsett fra at de kunne vært litt mindre ømme.

Skrevet

jeg er i uke 12. jeg har til vanligvis store pupper 75 H men nå har jeg et dillema etter graviditeten har jeg vokst ut av alle bh'ene mine. var i butikken her om dagen eneste undertøys butikk jeg veit om som ikke stopper i F. og fikk beskjed om at jeg trengte K/L noen som kjenner til hvor jeg kan få tak i denne str. fordi Dama i butikken kunne ikke hjelpe meg! tar i mot alle tips!

Skrevet

Hei!

Vil bare si at jeg føler med deg - har selv 70F til vanlig, og i forrige svangerskap gikk jeg opp til 70H. Trodde jeg kunne hjelpe, men der jeg kjøpte BH-er på nett har de ikke større enn I (www.mammashop.net) - og ikke større enn H på http://www.mor-og-barn.dk/

Ellers har jeg også god erfaring med Change, sånn til vanlig, men har aldri kjøpt ammebh-er der.

Skrevet

me too... hater å ha store pupper, passer absolutt ikke til kroppen min, og så er de sinnsykt ømme for tiden... skulle tro jeg nesten hadde silicon! en på jobben min sa d til meg i dag, alle ser at puppene mine har blitt gedigne!

men men... tenker de må utgjøre litt i vekt når de vokser sånn.. :)

bra å høre at flere har d sånn !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...