Marsmamma 2011 Skrevet 28. oktober 2010 #1 Skrevet 28. oktober 2010 Nå er jeg 16 + 5 og jeg har så veldig lyst til å kjenne spark fra den lille i magen. Men jeg kjenner ingenting. Magen vokser allerede, så mammabukse er i bruk. Jeg er førstegangs, andre som har det som meg?
Mia2011 Skrevet 28. oktober 2010 #2 Skrevet 28. oktober 2010 Hei, jeg er 3 gangs og på min 15' uke, har såvidt kjent liv, litt duffust, langt fra spark og dunk som mange beskriver her inne. Det er tydeligvis veldig individuelt, men husk at babyen er veldig liten enda så det er begrenset hvor mye kraft den har. Den ligger godt beskyttet langt der inne, så personlig synes jeg det er rart at det er så mange som kjenner så mye og tydelig, men som sagt, vi er forskjellige.. Jeg stresser ikke, men tenker det kommer når det kommer, har litt mage, men er slank i utgangspunktet så da forventes det ikke at det hverken skal syntes eller kjennes før litt senere enn de som har litt mer å ta av.. Det at du er førstegangs kan også ha noe å si, kanskje du egentlig har kjent noe men ikke vet det fordi du ikke vet hva du skal kjenne etter Lykke til..
Solstråle_76 Skrevet 28. oktober 2010 #3 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg kjente første ordentlige liv i uke 19 (er i uke 23 nå). Var veldig godt å endelig kjenne noe. Tok ca en uke etter det før jeg daglig begynte å kjenne liv. Jeg har morkake som ligger forann magen, så jordmor sa fra at det sikkert tok litt lenger tid før jeg ville kjenne noe. Bare smør deg med tålmodighet:-D
Marsmamma 2011 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2010 Takk for svar begge to Jeg får vel bare gi det litt tid. Syntes bare det plutselig var så mange her inne som kjente liv, blir jo bekymret
April-11+ en til? Skrevet 28. oktober 2010 #5 Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er førstegangs kjennte ført liv i uke 18, da var jeg helt sikker:) Visst du kjøper deg en doppler (Angelsound) er det lettere å slappe av. De har det på teknikkmagasinet, se link: http://www.teknikmagasinet.no/ søk etter: Jumper JPD-100S Angel Sounds Det fikk vertfall meg til å roe ned:)
sarahmor Skrevet 28. oktober 2010 #6 Skrevet 28. oktober 2010 Kjente bare små bobler som vistnok var ham i uke 16, begynte ikke å kjenne ordentlige spark før uke 18, og magen begynte å bule så man kan se det under klærne først i uke 21. Er førstegangs. Kommer nok noe snart, men er vist ganske vanlig å måtte vente til over 20 uker før man kjenner noe også.
Maewin Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 kanskje du ikke er så langt på vei som du tror? eller så kan du ha morkaka forann, det er også en mulighet. ellers er det jo ikke SÅ rart at du ikke kjenner noe særlig, selv om du er annengangs. jeg var på UL i går og JM synes det var rart at jeg ikke kjente mini noe særlig, for hun var absolutt hyper inni magen min ja. bare prøv å ikke tenk for mye på det, du! det kommer jo snart nok liksom, og selv om det er koselig er det jo også godt med litt ro!
Tigergutt Skrevet 29. oktober 2010 #8 Skrevet 29. oktober 2010 jeg er andregangs, men kjente ikke liv før i uke 20. Slapp av, det kommer !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå